“Heerlijke cappuccino met gebak”
Beoordeling van The Bakery No.88

The Bakery No.88
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Dali
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 2 keer geweest. Heerlijke cappuccino's. Daarnaast veel keuze aan gebak. Wij hebben tiramisu op en passievrucht/cheesecake en nog een chocolade/frambozentaart, allen heerlijk. Het appelgebak was wat droog.

Datum van bezoek: september 2017

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na paar weken Aziatisch eten kan een bruin broodje kaas zo'n traktatie zijn. Heerlijk brood. En als toetje ook nog een kersenkruimeltaart of streuzelkűche zoals de Duitsers zeggen.
Wij komen graag nog een keer terug deze week.

Datum van bezoek: juli 2017
27 september 2014 beoordeeld

Bakery 88 is een bakery waar de kwaliteit en hygiene een extreem hoge prioriteit hebben.
De eigenaars zijn uit duitsland en hebben de duitse standaard over kunnen brengen op het locale chinese personeel
Het is erg leuk om te zien hoe enthousiast het personeel is, werkt hard en gedreven. Zichtbaar veel plezier in hun werk.
dit maakt dat ik er graag iets nuttig ....altijdleuk om hier te verblijven. En alle produkten die ik geprobeerd heb zijn voortreffelijk
cris

Datum van bezoek: september 2014
    • Sfeer
28 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch brood! Voor elk wat wils in een gezellige omgeving. Heerlijk vers en met zorg bereid. Ook take-away, handig voor op reis!

6 maart 2014 beoordeeld

taartjes en brood, gezellig om te zitten en te genieten, zeer vriendelijke bediening. Heel goede ligging in het centrum van de oude stad!

Datum van bezoek: februari 2014

In The Bakery No.88 geweest? Deel je ervaringen!