Beoordeeld op 29 augustus 2019

Erg fijn hotel, mooie kamer. Goede sfeer door aankleding in het hotel, maar ook door erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Er wordt erg lekker gekookt. Je kunt fietsen huren om zo naar Yangshuo te gaan.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

Fijn hotel, gezellige kamers met balkon, ligt aan de Li rivier in Yangshuo. Je kunt er goed eten en het personeel is ontzettend aardig en bijna iedereen spreekt goed Engels. Klein minpuntje dat het op de kamer niet heel fris rook. Toch zeer aan te raden hier te verblijven vanwege alle andere pluspunten. Je kan er fietsen huren en ze regelen kaartjes en vervoer voor de bekende 'Impressions' voorstelling

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 14 juni 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben drie nachten in de river lodge gezeten. We kregen een upgrade naar een grotere kamer. Het personeel spreekt erg goed engels en het restaurant van het hotel is erg goed. Het hotel ligt wel buiten het centrum maar heeft een gratis shuttle bus/auto naar het centrum. Wij raden dit hotel zeker aan!

Datum van verblijf: juni 2019
YANGSHUO-RIVERLODGE, Front Office Manager van Yangshuo River Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2019

Dear

Thank you for taking time to share your experience with us!

We are glad to hear that you love stay at River Lodge and we appreciate your compliments about the facilities and staff.

Thank you once again and looking forward to your next visit.

Best regards,
Sunny

Beoordeeld op 15 januari 2019 via mobiele applicatie

We kunnen ons niet beter wensen. Heerlijk verblijf, prachtige kamers, warm welkom, super lekker eten, gastvrij. Wij kunnen dit hotel alleen maar van harte aanbevelen. De host spreekt goed Engels, en de kok verstaat zijn vak. Topper!

Datum van verblijf: januari 2019
YANGSHUO-RIVERLODGE, Front Office Manager van Yangshuo River Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2019

Dear, Herman
Thank you for your nice review.
Hope everything goes well with you.
We are so happy that all you like our hotel.
Thank you for your nice review again.
Really hope you enjoy and wish you all the best.

sunny

Beoordeeld op 14 augustus 2018

Wat een heerlijk plekje is dit. We werden hartelijk ontvangen door 'Sunny' (het zonnetje in huis) maar ook alle andere personeelsleden waren vriendelijk en zeer behulpzaam en er wordt ook Engels gesproken. In het restaurant van het hotel hebben we lekker gegeten.
De locatie van het hotel is lekker rustig en daarom ook fijn om er terug te keren na een uitstapje. We hadden een sfeervol ingerichte kamer met een prachtig uitzicht vanaf ons balkon.
Kortom: we hebben genoten van ons verblijf daar. Een aanrader als je in Yangshuo een hotel zoekt.

Kamertip: Ruime, sfeervolle kamers. Sommige met een mooi uitzicht op bergen en rivier
Datum van verblijf: juli 2018
YANGSHUO-RIVERLODGE, Manager van Yangshuo River Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2018

Dear Timo,
Thank you for your nice review.
Hope everything goes well with you.
We are so happy that all you like our hotel. We hope you stay just like you stay at home .
Also we hope all of you have a nice trip in Yangshuo. Thank you for your nice review again.
Really hope you enjoy and wish you all the best.
Looking forward to seeing you in the future.
Best Regards
Sunny