Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Zalig verblijf, super mooie accomodatie, lieve mensen en WAT EEN OMGEVING!
Zeer kindvriendelijk. Appart hoekje voor de kinderen genoeg speelgoed, lekker eten. Stel je het allerbeste verblijf voor en dat doe je dan maal 2. Wel zo hebben wij ons verblijf in the giggling tree ervaren. Hun hoge scores op TripAdvisor booking.com en alle andere sites zijn zeker niet geloven!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 10 augustus 2018

Leuk hotel, veel Nederlanders. Je kunt hier makkelijk enkele dagen vermaken in de omgeving. Makkelijk om excursies te regelen. Eten was lekker, kamer was schoon en het is geen superdeluxe hotel maar wel schoon, gezellig en authentiek. Behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 26 juli 2018

Dit is geen super de luxe hotel, onze kamer had niet eens een tv, dit hebben we ook niet gemist tijdens ons verblijf, de kamer heeft een airco en een klamboe, meer is niet nodig. het hotel ademt rust uit, van de omgeving blijf je genieten en krijgt je nooit genoeg. Het zwembad is heerlijk om af te koelen. Boek van te voren niet veel excursies, die kan je goed doen bij het hotel er is keuze genoeg.
De menu kaart is leuk, wij waren op de helft van onze lange reis en dan kan je heerlijke Nederlandse gerechten kiezen van de kaart.
in onze ogen een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij waren 4 dagen in de giggling tree. Het is een gezellig hotel, geen luxe, Maar alles wat je nodig hebt voor een fijne vakantie, je kan er heerlijk eten en ze spreken heel goed engels. Fietsen kan je ter plaatse huren.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 16 mei 2018 via mobiele applicatie

Geweldige ambiance, vanaf het eerste moment voel je je thuis. Heel relaxed personeel dat prima Engels spreekt. Kamer dik in orde, moderne inrichting gecombineerd met traditioneel. Op 10 minuten loopafstand tot de rivier, schitterend uitzicht op de Karstbergen. Eten basic maar dik in orde!

Datum van verblijf: mei 2018