TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 3 december 2018 via mobiele applicatie

Schitterende locatie, een van de mooiste plekken van yangshuo gelegen aan de rivier. Rustgevend om hier buiten te zitten met een heerlijk Chinees of westers maaltje. Service in goed Engels en prima advies vwb activiteiten en transport. In december kan het savonds goed afkoelen maar er is binnen een open haard en verwarming op de kamer. Tips: een elektrische scooter huren, Sunrise bij Xingping met hike naar het busstation, of een simpele hike startend vanaf het hotel langs de rivier.

Datum van verblijf: december 2018
UndertheMoon, Manager van Yangshuo Mountain Retreat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2018

Lieve vrienden,
Bedankt voor al je lof, vooral voor ons eten en onze service. We zijn er trots op als de beste bestemming voor gezinnen in Yangshuo te zijn gekozen en hopen dat je je geweldige ervaringen met je vrienden zult delen.
Bedankt dat je een deel bent van ons gezin,
Kleine vis

Beoordeeld op 17 november 2017 via mobiele applicatie

In dit hotel hebben we nog 3 dagen gerust na een 14 daagse reis door Guangxi. Het is mooi gelegen langs de youlong rivier en je kan van het ontbijt tot het avondmaal terecht in de tuin aan de oever van de rivier met zicht op het de karst bergen en de vele bamboevlotjes die de rivier afvaren.
Dit is een leuk om te zien en ontspannend om te doen. In het hotel heetst een ontspannen en internationale sfeer , het personeel is klantgericht en echt behulpzaam en vriendelijk . Het concept is duurzaam en zeer gezellig . De maaltijden zijn zeer verzorgd en lekker. Er zijn gratis fietsen ter beschikking en aan het hotel vertrekt de fietsroute langs de yulong rivier . Je kan ook gemakkelijk met de fiets naar de stad. Dezelfde Amerikaanse eigenaar heeft ook een hotel met Italiaans restaurant op het dak in de buurt waarnaar je met een gratis shuttle naartoe kan maar we voelden ons zo op ons gemak in dit gezellige hotelletje dat we er niet heen zijn geweest.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 15 november 2017

Vervolg van onze reis door China.
Dit hotel werd ons aangeraden door vrienden die er reeds logeerden.
Het is er heel rustig en ligt aan een bijrivier( Yulong Rivier) van de rivier LI.
De menukaart in het restaurant is uitgebreid en het eten is er lekker.
Het personeel is vriendelijk en gedienstig.
De kamer was ruim met een balkon en een prachtig uitzicht op de rivier en het Kartsgebergte.
Het ontbijt was goed en voldoende, je kon altijd bij vragen , vooral de tafels aan de rivier waren in trek.
Ideale plek om een fietstocht te doen in de buurt.
Onze gids huurde een electrische scooter voor mijn vrouw.
Afstand tot de stad is maar een paar km (taxi of electrische pendelwagentjes zijn er niet duur).
Aan te raden als je een rondreis maakt, door zijn kleinschaligheid is er een gemoedelijke sfeer.
Wij verbleven er spijtig genoeg maar 3 dagen.
tip : probeer een spectakel bij te wonen( licht en klank van regisseur Zhang Yimao= film raise the red lantern)
In de prijs van het ticket zit het vervoer inbegrepen, vertrek niet te laat want er is een massa volk.
Als je vroeg vertrekt zie je genieten van de ( sympatieke) chaos aan de inkom.
En extraatje als Belg was de aankomst van de ronde van Guangxi( gewonnen door tim wellens); wij beleefden toffe momenten in Yanghsuo.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 mei 2017 via mobiele applicatie

Na een rondreis door China kwamen we in dit hotel aan en het was werkelijk een warm bad. Het personeel was zo vriendelijk en behulpzaam, dat waren we al lange tijd niet meer gewend. Alle andere hotels kunnen hier een voorbeeld aan nemen. WiFi is prima, niet snel, maar dat is het nergens in China. Eten is erg goed en leuk om aan het water te zitten. Je kan er ook zwemmen als je wilt. Kamer is ruim en wij hadden prachtig uitzicht. Goed nagedacht om het hele hotel een stuk duurzamer te maken! Veel georganiseerd en te doen vanuit het hotel. Super ervaring en we hadden graag nog langer willen blijven.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 4 november 2016

Het Mountain Retreat hotel ligt op een mooie plek langs de rivier. Op het terras aan het water kun je wat drinken, eten en kijken naar de bamboevlotjes die langs drijven.
De kamers zijn ruim en voorzien van alle comfort, koffie en thee op de kamer. Drinkwater kun je pakken zoveel je wilt! Gezellig familiehotel, uitstekend eten, deskundig personeel.

Kamertip: Kies een kamer met balkon en uitzicht op Yulong River
Datum van verblijf: oktober 2016