Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven 5 nachten in dit geweldig tof hotel.
Grote gezinskamer, met ruim bed en stapelbed. Badkamer erg luxueus.
Fijn zwembad.
Kleinschalig hotel met veel persoonlijke aandacht.
Prima restaurant met zowel Europese als Chinese gerechten. Leuk voor de kinderen om af en toe eens zoals thuis te eten.

Uitstappen regelen ging vanzelf.
Omgeving zeker de moeite waard.

Personeel op en top vriendelijk en behulpzaam.

Een echte aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2019
Alf E, Manager van Li River Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Dear inwimaan,

It is great to see that you and your family had an enjoyable holiday here. All of our family rooms are special. We are a smallish hotel and this gives us the opportunity to treat each guests with care and attention. We try to focus on ensuring each one of our guests has the best stay possible for them.

Enjoy your trip through China and we wish you all the best.

Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Li river resort , yangshuo. Wat een heerlijk verblijf , met prachtig uitzicht op karst gebergte . Ruime kamer, eindelijk een zachter bed met schoon sanitair !
Alleen maar complimenten voor het hele personeel, zo betrokken, hulpvaardig en uitstekende keuken . Probeer zeker de yangshuo beer fish, lokaal produkt, als je natuurlijk van vis houdt,

Datum van verblijf: juni 2019
Alf E, Manager van Li River Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2019

Dear ciskadehoop,

It is good to see that you tried the local beer fish. This is a local dish and because our cooks are locals, they make a great version of this wonderful dish.

We hope that you have a great trip around China and we look forward to seeing you again soon.

Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel! Personeel is vriendelijk, de kamer (family suite) is fantastisch en het uitzicht is te mooi om waar te zijn!

Er valt weinig te verbeteren maar als ik kritisch kijk zou het wel fijn zijn als je een koelkastje hebt op de kamer en als het eten in het restaurant tegelijkertijd geserveerd werd. Soms had de rest z’n bord al op en dan zat er nog 1 te wachten op het eten.

Tip: boek de fietstour met Edward! Het was de leukste fietstour die we in China gedaan hebben en hebben dankzij hem superveel geleerd en gezien!

Datum van verblijf: augustus 2018
Alf E, Manager van Li River Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2018

Dear Anne-Fleur K,

It is great to see that you had a great stay with us.

Edward is definitely a very knowledgeable local guy and his tours are fantastic.

We hope to see you here again one day.

Beoordeeld op 24 juni 2018

Top locatie, geweldig uitzicht. Lekker zwembad. Rustig gelegen maar je zit binnen 10 minuten in het centrum van Yangshuo. Mooie inrichting en luxe kamers. Tevens prima om activiteiten vanuit het hotel te organiseren maar je kunt ook makkelijk zelf op stap. Wij zijn heerlijk met de fiets en de elektrische scooter op pad geweest. Wij zijn na Beijing 4 nachten gebleven. Genoeg te doen en heerlijk om even bij te komen. Menukaart is uitgebreid. Service stopt niet na vertrek. Zij hebben ons heel goed geholpen toen wij in Guilin hulp nodig hadden naar een ongeluk. Zo betrokken en behulpzaam. Mijn complimenten!

Datum van verblijf: mei 2018
Alf E, Manager van Li River Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2018

Dear Leon V,

We are all very pleased to hear that you had a nice stay with us. All of our staff try to make our guests have a great experience here and our service begins before a reservation is made and it carries on until after a guest checks out. Angel was more than willing to assist you with your needs in Guilin. It was only a little bit of extra work for her but it was so important to you. We always try to help everyone as we understand that the language barrier is difficult to overcome and it can cause issues for foreign visitors.

We hope that everything has worked out for you and that you are having a great trip around China.

Beoordeeld op 27 augustus 2014

Als je naar Yangshuo gaat, is dit de perfecte plek om te verblijven. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum mooi in het groen met prachtig uitzicht. Je zit hier heerlijk rustig. Het taxivervoer naar en van het centrum is goed geregeld en niet duur. Handig als je 's avonds de stad in wilt. Het eten in het hotel is erg goed en en de service in het restaurant prima. Ook wel gezellig huiselijk met de 2 leuke honden (1 schattige pup).

Datum van verblijf: augustus 2014