Beoordeeld op 29 december 2015

Het is een Chinees authentiek kleinschalig leuk hotel in Yangshuo.
Het personeel is lief en attent. De eigenaar heeft veel ervaring met het regelen van excursies. Wij zijn hier drie nachten geweest en alles excursies ter plekke geregeld. We hebben gefietst, gekookt, bambooflot gevaren, open lucht theater, haal en breng service van airport laten regelen. Kortom dit wil je overal!! Wij waren er in een rustige periode: november 2014.
Fantastisch!!! Omgeving, eten, mensen; het is allemaal aangenaam.
Personeel spreekt ook goed Engels.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 30 april 2015

Alles was perfect. De kamer, het personeel, de uitstapjes, het ontbijt en diner. Jammer dat we maar 3 nachten hadden geboekt. We hadden graag langer gebleven. De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen.

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 10 augustus 2014

Dit is een heel gezellig hotel met heel lekker eten, mooie kamers en heel vriendelijk personeel. Wij bleven drie dagen langer dan gepland. Amy hielp ons elke dag bij het ontbijt met het plannen van een excursies. Ze gaf ons zelfs een gsm mee voor als er iets fout zou lopen. Het personeel doet er echt alles aan om je wensen te voldoen. Als je in Yangshuo bent moet je zeker hier overnachten.

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 1 juli 2013

Het Tea cozy hotel is een fijn hotel om te verblijven. De omgeving is prachtig en na een rondreis met veel steden is het heerlijk om even bij te komen hier.
De kamer was ruim, luxe en schoon. Voor een redelijk bedrag kun je hier ook je kleding laten wassen.
In tegenstelling tot een hoop andere hotels in china is het personeel heer vriendelijk en behulpzaam.
Voor degenen die via Agoda boeken nog wel even een tip: vraag na of je wel de beloofde extra's krijgt die anderen krijgen die rechtstreeks boeken. Bij ons werd dat een behoorlijk discussiepunt ondanks toezeggingen per mail. Maar dat is dan toch weer typisch China.

Kamertip: De bovenste verdieping heeft een geweldig uitzicht.
Datum van verblijf: juni 2013
Beoordeeld op 23 augustus 2012

Tea Cozy is een kleinschalig hotel, prettige sfeer, persoonlijke en mooie inrichting. Personeel is hupvaardig,heel vriendelijk en spreekt goed engels wat een uitzondering is in China.
We hadden een familie kamer; twee kamers naast elkaar verbonden door een deur en een gezamenlijke badkamer. Schoon en mooi. Echt een plek om te ontspannen. Fietsen zijn te huur en we kregen uitleg over mooie routes. Het is eten is goed verzorgd. Laundry wat minder.

Kamertip: De twee geschakelde kamers (5 personen) aan de achterkant met balkon waren mooi ingericht, eel prettig en rustig.
Datum van verblijf: augustus 2012