Beoordeeld op 1 februari 2015

Afgelopen zomer vakantie ben ik met mijn ouders 6 weken door China gaan reizen. Dit was een van onze favorieten hotels op onze reis. Het is een mooi hotel met luxe kamers. Vooral de badkamer was heerlijk. Het buiten zwembad is ook zeker een heel groot pluspunt want die kom je niet veel tegen in China. Het was heerlijk ontspannen en we zouden er zo weer naar toe gaan. Super leuk en behulpzaam personeel en Hollandse eigenaar. Vanuit het hotel zijn verschillende tripjes te boeken. Zo hebben wij een hele fiets tour gedaan, met bootjes over de rivier gevaren en chai shi mogen doen. Het was een onvergetelijke ervaring.

Beoordeeld op 12 augustus 2014

Tegenover de hectiek van het centrum van Yangshuo is Moondance een ontspannen en rustig paradijsje om je lekker terug te trekken op de sfeervol ingerichte en ruime kamers, bij het zwembad met prachtig uitzicht of gewoon op het mooi gebouwde terras. De keuken is uitstekend en voor ieder wat, ook onze kinderen waren bijzonder enthousiast. De eigenaar en personeel van Moondance zorgen ervoor dat je je op je gemak voelt, geen vraag is te gek.

Beoordeeld op 4 augustus 2014

En heerlijk en gezellig hotel buiten het drukke Yangshuo, gelegen aan één van de rivieren, midden tussen de fantastische bergen.
Het team heeft het kennelijk naar zijn zin en dat merk je. Lekker eten, ontbijten aan het rivier terras. Lekker zwembad, goed om aan de hitte te ontsnappen.
De kamers zijn knus ingericht met veel hout.
Aanrader voor families met kinderen, ook kamers met 4 bedden.
Je kan fietsen lenen, of vanuit het hotel excursies boeken(aanrader, je krijgt dan waar voor je geld).
De prijs/kwaliteit van dit hotel is super!

Beoordeeld op 17 juni 2014

Moondance zorgde voor onvergetelijke herinneringen voor ons. Toeval of niet, wij verbleven ook 5 dagen in een kamer genaamd: Unforgettable. Ons verblijf aldaar was onderdeel van een lange rondreis door China met onze kinderen van 10 en 12 jaar oud. En was een echte verademing ten opzichte van het hele hectische China in de grote steden. Onze kinderen hebben erg genoten. Prettige contacten met personeel, prima ontbijt met hele goede koffie en lekker eten. Uitzicht vanaf het balkon van onze kamer was ook top. Klein minpuntje: de muggen.

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 30 mei 2014

Zodra we over de drempel stapten merkte ik dat hier alles op zijn plaats valt, daarmee bedoel ik dat ik direct zag dat het personeel goed opgeleid en gemotiveerd was, alles was netjes. Een beetje thuiskomen, dus Nederlands. Dat klopt ook wel want dit hotel heeft een Nederlands management. Kamer zeer netjes en ruim bemeten, mooi balkon. Prima zwembad, terras aan het water. Kortom over wat goed is hoef je niet breed uit te weiden. In de omgeving leuk gefietst, gewandeld. Met de lokale bus naar Yanshuo geweest. Stelt niet veel voor, maar toch een leuk uitje. Moon Hill beklommen. Let op bijna 900 treden! Kortom vier nachten geweest met veel plezier. Dus gewoon doen. Wat even wennen is, was dat het ontbijt geen buffet is, maar je kunt kiezen uit enkele menu's. Tenslotte: ook nog de moeite waard, verse ECHTE koffie.

Kamertip: Wij hadden kamer 303, ruim bemeten met een balkon, maar op de hoek, dus het mooiste uitzicht.
Datum van verblijf: mei 2014