Bij aankomst werden we vlot geholpen door de receptionist. Helaas ontstond er onenigheid over de kamerprijzen. De prijs op onze reserveringsbevestiging lag 30% lager dan de prijs die ik moest betalen. Volgens de medewerker kwam dit door belastingen. Toen wij aangaven dat deze inclusief waren ontkende hij dat ondanks de vermelding hiervan op de reservering. Het betrof andere toeslagen. Ook stond in zijn systeem een andere kamer gereserveerd dan wij op onze boekingsbevestiging hadden staan. Volgens de medewerker had hij gelijk, de reservering klopte niet.... We hebben, onder protest, betaald en ontvingen onze kamersleutel. De kamer die we kregen was klein en het hotel was, naar later bleek, ontzettend gehorig. We hebben 3 nachten slecht geslapen. Na installatie van de WiFi-internet verbinding hebben we onze reservering nogmaals opgezocht en kwamen we alsnog tot de conclusie dat de betaalde kamerprijs niet correct was. We zijn binnen 20 minuten teruggegaan naar de receptie en hebben de receptionist voorzien van afdrukken waarop duidelijk de prijzen vermeld stonden. Hij kon niks meer voor ons doen en zou de informatie doorgeven aan een collega die over financiën ging. Zij zou de dag erna om 8 uur aanwezig zijn. De volgende dag gingen we na het ontbijtbuffet, dat gemiddeld was, naar de receptie en de soap begon van voor af aan. Betreffende medewerker had Geen informatie ontvangen van de receptionist van dag 1, weer alles uitleggen en aantonen en uiteindelijk de opmerking dat we bij het...Bij aankomst werden we vlot geholpen door de receptionist. Helaas ontstond er onenigheid over de kamerprijzen. De prijs op onze reserveringsbevestiging lag 30% lager dan de prijs die ik moest betalen. Volgens de medewerker kwam dit door belastingen. Toen wij aangaven dat deze inclusief waren ontkende hij dat ondanks de vermelding hiervan op de reservering. Het betrof andere toeslagen. Ook stond in zijn systeem een andere kamer gereserveerd dan wij op onze boekingsbevestiging hadden staan. Volgens de medewerker had hij gelijk, de reservering klopte niet.... We hebben, onder protest, betaald en ontvingen onze kamersleutel. De kamer die we kregen was klein en het hotel was, naar later bleek, ontzettend gehorig. We hebben 3 nachten slecht geslapen. Na installatie van de WiFi-internet verbinding hebben we onze reservering nogmaals opgezocht en kwamen we alsnog tot de conclusie dat de betaalde kamerprijs niet correct was. We zijn binnen 20 minuten teruggegaan naar de receptie en hebben de receptionist voorzien van afdrukken waarop duidelijk de prijzen vermeld stonden. Hij kon niks meer voor ons doen en zou de informatie doorgeven aan een collega die over financiën ging. Zij zou de dag erna om 8 uur aanwezig zijn. De volgende dag gingen we na het ontbijtbuffet, dat gemiddeld was, naar de receptie en de soap begon van voor af aan. Betreffende medewerker had Geen informatie ontvangen van de receptionist van dag 1, weer alles uitleggen en aantonen en uiteindelijk de opmerking dat we bij het uitchecken het verschil terug zouden krijgen. Op onze vraag of dat op dag twee al zou kunnen (omdat we dan het ontvangen Braziliaanse geld nog konden besteden) werd aangegeven dat bij uitcheck het bedrag teruggestort zou worden. Wat schetste onze verbazing: bij het uitchecken kreeg ik eerst de originele factuur (zonder verrekening aangeboden), deze weigerde ik te tekenen. Daarna moesten we bijna een half uur wachten en toen kregen we het verschil cash terug! We gingen regelrecht van hotel naar luchthaven en moesten op het vliegveld maar zelf wisselen naar euro's. Belachelijke vertoning! Het hotel zelf is, volgens Europese maatstaven, overigens maar een 3-sterrenhotel. Vloeroppervlak van de kamers, voorzieningen en ontbijt zijn allen geen 4-sterren.Meer
Minder weergeven