Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
4 personen bekijken dit hotel
Hotels.com
126 US$
View deal
Gratis annuleren tot 13/05/21
Expedia.com
126 US$
View deal
Gratis annuleren tot 13/05/21
FindHotel
168 US$
106 US$
View deal
BESPAAR 62 US$
eDreams132 US$
Travelocity126 US$
Hurb168 US$
alle 17 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.811)
Beoordelingen filteren
3.811 resultaten
Waardering van reizigers
2.472
913
244
109
73
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.472
913
244
109
73
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.811 beoordelingen
Beoordeeld op 21 november 2017

Het is altijd een groot genoegen om in een Hilton hotel te zitten geeft altijd een vertrouwelijk gevoel. Vriendelijk personeel goede kamers heerlijk ontbijt goede Fitnes en spa helaas zwembad is overdekt dat was een beetje jammer als het zo'n mooi weer is.

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank Gerard M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hilton_Morumbi, GM´s assistant van Hilton Sao Paulo Morumbi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2017
Google-vertaling

Dear Gerard,
First of all I would like to apologize for my English writing, unfortunately I don’t speak Dutch.
We are very glad to receive your comments and get to know how much you enjoyed our hotel and gym.
Living Well Health Club is located at our top floor. We are very lucky to have the Estaiada Bridge right in front of us. São Paulo is not a place with natural beauties, but the architecture and buildings makes the view breathtaking!
We are looking forward to have you back.
Best Regards,
Analu Vasconcelos
General Manager’s Assistant

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 april 2016 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel met zeer ruime kamers, welke van alle gemakken is voorzien. Goed en groot bed, kamer met aparte kantoorruimte. Grote, moderne badkamer. Ontbijt, bar en restaurant op niveau, wat van een dergelijk hotel mag worden verwacht.

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank McStea
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hilton_Morumbi, Executive Secretary van Hilton Sao Paulo Morumbi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2016
Google-vertaling

Dear McStea,

First, my apologies for writing in English, unfortunately I don’t speak Dutch.
Thanks for such a nice review!

Your satisfaction gives us more energy and motivation to continue our work delivering a great service to everyone! Your classification has been shared with the staff members, department heads and is greatly appreciated.

We hope to see you soon!

Best Regards, Analu Vasconcelos
Executive Secretary

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 oktober 2014 via mobiele applicatie

Alles marmer en goed geregeld. Enorme kamers met apart kantoortje, aparte badkamer en wc. Prettig ingericht, goede beveiliging. Lekkere airco en goed personeel. Zwembad en gym op dak geniaal. Aanrader in chaotisch sao Paulo. In zakendistrict.

Datum van verblijf: oktober 2014
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank WilmaNanninga
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hilton_Morumbi, General Manager Assistant van Hilton Sao Paulo Morumbi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2014
Google-vertaling

Dear Harmanna58,

First I am sorry for my English writing, unfortunately I don’t speak Dutch.
“Dank u” for the review!

I am glad to see that you had a nice experience with us and you could enjoy our gym and also the comfort of our accommodation.

The Living Well Health Club is a full service gym with classes, top notch equipment, an indoor pool, sauna and a relaxing SPA area.

Next time you should try to visit us on your vacations, our concierge team has the best tips and will be glad to welcome you back!

Sincerely, Giovana Dornelles

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 mei 2014

ik verblijf regelmatig in dit hotel maar het lijkt alsof het te goed gaat met dit hotel. Het zit altijd vol en blijkbaar verslapt daardoor de manier van werken. Bij het inchecken was er maar 1 persoon beschikbaar waardoor er een lange wachttijd ontstond. De dame die we te woord stond sprak slecht engels en was bovendien niet hulpvaardig. Ze zou zorgen dat er 2 flesjes water naar mijn kamer werden gebracht, maar moet ze nu nog krijgen. Ik vroeg een rustige kamer niet bij de liften wat ze zou doen en vervolgens kreeg ik een kamer bij de lift met een tussendeur naar de kamer ernaast. Bovendien wilde ik dat mijn kamerpas geschikt zou worden gemaakt voor de 26e etage omdat ik daar ontbijt, maar dat kon ze niet doen.... Al met al, je kan beter op zoek naar een hotel waar ze nog blij zijn met klanten

Datum van verblijf: mei 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Reisgigant
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hilton_Morumbi, General Manager Assistant van Hilton Sao Paulo Morumbi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2014
Google-vertaling

Dear Reisgigant,

First I am sorry for my English writing, unfortunately I don’t speak Dutch.

I really appreciated you took some part of your time to contribute with our continuously development process through your review.

I have no words to apologize and it is very hard to see that you didn’t have a comfortable experience this time. I will share the review with Mr. Patricio Alvarez, our General Manager and the Executive team.

We hope you give us another chance to show you the real Hilton hospitality, if you need any other help, please feel free to contact me at giovana.dornelles@hilton.com.

Best Regards, Giovana Dornelles

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 augustus 2013

Groot hotel met goede faciliteiten. Verbleef in een kamer met king size bed. Kamers zijn netjes en compleet. Aparte douche en bad. Ontbijt op de executive floor (26e etage) is prima met leuk uitzicht. De fitness ruimte is op de 28e etage. Heel uitgebreide ruimte (zo zie je ze niet vaak) met ook een mooi zicht op Sao Paolo (voor zover je Sao Paolo mooi kunt noemen...)

Kamertip: All rooms I have had so far where very good
Datum van verblijf: augustus 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Reisgigant
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hilton_Morumbi, Administrative Assistant van Hilton Sao Paulo Morumbi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2013
Google-vertaling

Dear Reisgigant,

First I want to apologize for my english writing, I wish I could speak Dutch!

Thank you for sharing your experience with the other travelers of the world!
We are very happy to know that you enjoyed our structure and services. São Paulo is not a place with natural beauties, but the architecture and buildings makes the view breathtaking!

We hope to have you back as our guest soon!

Kind regards,

Giovana Dornelles

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken