Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personen bekijken dit hotel
Booking.com
60 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 22/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.com
53 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 22/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
71 US$
47 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 24 US$
Expedia.com53 US$
eDreams60 US$
StayForLong71 US$
alle 18 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.749)
Beoordelingen filteren
1.749 resultaten
Waardering van reizigers
585
736
292
92
44
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
585
736
292
92
44
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.749 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 7 november 2010

In São Paulo is het erg moeilijk koopjes voor kamers te vinden.
Ik verbleef een keer in het Rennaissance voor $ 150 per nacht.
Vanwege de devaluatie is het nu $ 400.
SP is duurder dan NYC.
Ik verbleef in het Golden Tulip Paulista en de kamers lieten veel te wensen over.
In mijn reizen kwam ik onderweg langs de Blue Tree Towers en checkte de suite.
De suite was enorm, LR en slaapkamer, hoge definitie in beide kamers en twee badkamers.
Volgens de manager, die op Keneau Reeves lijkt, zijn de kamers onlangs gemoderniseerd.
De kamers waren uitstekend, en de bedden waren fantastisch.
Het ontbijt, hoewel niet volgens de Golden Tulip norm was voldoence.
Dit hotel is de prijs wel waard, gezien het in Jardins ligt.

1  Bedank mandrake144
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Blue_Tree_Paulista, Gerente geral van Blue Tree Premium Paulista, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2019
Google-vertaling

Dear Guest,
Thanks for your comments .
They are very important in our process of improvements.
We hope to welcome you again in our hotel.


General Manager
Blue Tree Premium Paulista

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 13 augustus 2008

Ik heb net twee nachten doorgebracht bij de Blue Tree Paulista tijdens mijn rondreis door Brazilië.
Het hotel is modern, schoon en mooi gelegen in de Paulista-wijk van de stad, slechts één stratenblok van Avenida Paulista.
Ik kon lopen naar talloze restaurants in de wijk Jardin.
Taxi's zijn redelijk geprijsd voor als je Centro of Liberdade zou willen verkennen zoals ik.
Ik heb geen gebruikgemaakt van het openbaar vervoer tijdens mijn korte verblijf.
Het hotelontbijt was meer dan voldoende.
Ik denk dat het hotel in eigendom is van Japanners want ontbijtspullen en tv-kanalen wijzen in die richting.
Kijk rond voor de beste prijs, maar houd deze in gedachten als je naar São Paulo reist.

1  Bedank highdesertbadger
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Blue_Tree_Paulista, Gerente geral van Blue Tree Premium Paulista, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2019
Google-vertaling

Dear Guest,
Thanks for your comments .
They are very important in our process of improvements.
We hope to welcome you again in our hotel.


General Manager
Blue Tree Premium Paulista

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 7 januari 2020

Datum van verblijf: december 2019
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Blue Tree Paulista, General Manager van Blue Tree Premium Paulista, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 november 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
bluetreepaulista_sp, Gerente geral van Blue Tree Premium Paulista, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 oktober 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Blue_Tree_Paulista, Gerente geral van Blue Tree Premium Paulista, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken