Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3 personen bekijken dit hotel
Booking.com
169 US$
View deal
Hotels.com
166 US$
View deal
Gratis annuleren tot 14/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.com
166 US$
View deal
Gratis annuleren tot 14/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreams169 US$
FindHotel129 US$
Prestigia.com182 US$
alle 19 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.699)
Beoordelingen filteren
2.699 resultaten
Waardering van reizigers
1.817
584
183
61
54
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.817
584
183
61
54
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.699 beoordelingen
Beoordeeld op 9 november 2014

Zeer aangenaam hotel naast het park Jardim Paulista in het centrum van Sao Paulo..Zeer goed en verzorgd ontbijt.Vriendelijk personeel.
Kamers ruim en comfortabel, enige renovatie zou fijn zijn.
Het restaurant op de 23e verdieping van de sterrenchef biedt een fantastisch uitzicht in de avond.

Datum van verblijf: oktober 2014
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Johan962
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TivoliHotelsResorts, Gerente van Tivoli Mofarrej Sao Paulo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2018
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for choosing Tivoli Mofarrej for your stay in São Paulo and for taking your time to write about your experience. It is always grateful to receive positive feedback.

I will share your comments with our team, who I am certain will be motivated with your remarks.

Thank you again for sharing your experience and we look forward welcoming you back in the near future.

Yours faithfully,

Renaud Pfeifer
General Manager | Tivoli Mofarrej – São Paulo

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 20 maart 2020

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TivoliHotelsResorts, Gerente van Tivoli Mofarrej Sao Paulo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 maart 2020

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 oktober 2019

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TivoliHotelsResorts, Gerente van Tivoli Mofarrej Sao Paulo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 oktober 2019

Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Minor Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TivoliHotelsResorts, Gerente van Tivoli Mofarrej Sao Paulo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken