72 US$
Gratis annuleren tot 30/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
62 US$
Expedia.com62 US$
eDreams72 US$
Travelocity62 US$
Beoordeeld op 15 november 2016

Ruime en goed uitgeruste gym wat onze zoons een troef vonden.
Ruim ontbijt met lekkere en knapperige broodjes, en heerlijke zoetigheden.
Zeer goed bed in een gerieflijke kamer. Kleine badkamer in standaard kamers. Al bij al zeer tevreden van onze keuze.

Datum van verblijf: september 2016
Marc B, Gerente geral van Radisson Paulista, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2016

Dear Guest,
Thank you for taking the time to review our hotel We have been working to make our guests feel good to stay with us. Thank you for having chosen Golden Tulip Paulista Plaza! We are waiting for your next visit.
Sincerely,
Marc Balanger/General Manager.

Beoordeeld op 27 april 2016 via mobiele applicatie

Kamers zijn ruim met goed bed. Goed ontbijt en een fijne receptie met veel zitmogelijkheden. Een fijn buiten zwembad dat ruim open is. Minibar prijzen zijn erg hoog, dat is jammer. Centrale ligging vlakbij diverse restaurants en shopping.

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde alleen
Marc B, Gerente geral van Radisson Paulista, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2016

Dear Guest,
First of all , I would like to thank you for your review of our hotel and say it was a pleasure to welcome you . Even with the time passed since been with us for the first time for us is extremely important to know the experiences that our guests and clients have with us, I hope you have returned to our hotel after your first hosting but anyway , I would like to say on behalf of our staff That It will be our pleasure to welcome you again in our hotel When there is an opportunity for you to attest some the improvements .
It will always be a pleasure to welcome you.

Beoordeeld op 15 januari 2016

Kamer was prima, ruim genoeg en netjes. personeel aan balie zeer vriendleijk en behulpzaam. Sterk punt is het restaurant, met veel keuze en hoge kwaliteit. Schijnt onderscheiden te zijn. Er is een zwembad maar dat ligt overdag wel grotendeels in de schaduw door de hoge gebouwen.

Datum van verblijf: april 2015
Francisco A, Gerente geral van Radisson Paulista, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2016

Dear Guest,
Thank you for taking your time to review our hotel We have been working to make our guests feel good to stay with us. Thank you for having chosen Golden Tulip Paulista Plaza! We are waiting for your next visit.

Beoordeeld op 24 november 2015

De kamer was zeer klein en we zaten redelijk hoog. Uit het bad had je zich op de straat 7 verdiepingen naar beneden met een klein raampje er tussen. Het eten was goed. Daarnaast bleek dat de KLM ook zijn personeel hier liet slapen. Dus geen slecht hotel. Vraag wel om een kamer in het midden.

Datum van verblijf: december 2014
Francisco A, Gerente geral van Radisson Paulista, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2015

Dear Guest,
Thank you for taking the time to review our hotel We have been working to make our guests feel good to stay with us. Thank you for having chosen The Golden Tulip Paulista Plaza Hotel! We are waiting for your next visit.

Beoordeeld op 15 oktober 2014

Dit hotel beschikt over ruime kamers met een zitje en een keukenblok. De badkamer is wat krap maar met bidet. Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Behulpzame receptionisten die goed engels spreken. De ligging is centraal. Spa, klein zwembad en fitness aanwezig.

Datum van verblijf: oktober 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Francisco A, Gerente geral van Radisson Paulista, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2014

Dear Guest,
First of all, we would like to thank you for choosing our Hotel and for your comments on TripAdvisor that will help us to improve our products and services. In your next trip to São Paulo, we will be at your entire disposal to welcome you once more in our Hotel.