Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3 personen bekijken dit hotel
Booking.com
53 US$
Aanbieding bekijken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
53 US$
Aanbieding bekijken
Expedia.com
53 US$
Aanbieding bekijken
Hotels.com53 US$
Priceline53 US$
StayForLong66 US$
alle 18 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.451)
Beoordelingen filteren
1.451 resultaten
Waardering van reizigers
609
604
161
48
29
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
609
604
161
48
29
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.451 beoordelingen
Beoordeeld op 3 februari 2016 via mobiele applicatie

In de drukke stad een prettige uitzondering met een ruim terras en zwembad waar het lekker toeven is. Zwembad is van 6.30 tot 22.00 open, dat is erg handig. Kamers netjes, al was er een haakje stuk in de badkamer. Goed bed en een redelijk goed restaurant, waar je ook buiten kan zitten. Personeel bij de receptie zeer vriendelijk.

Datum van verblijf: februari 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Gerhard v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Paula P, Gerente geral van Novotel Sao Paulo Morumbi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2016
Google-vertaling

Dear gginho,

We were extremely pleased that our services provide you a great stay with us.
Thank you for your feedback from Novotel Morumbi.

We hope to see you very soon,
Regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 10 februari 2020

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RaphSM, Gerente geral van Novotel Sao Paulo Morumbi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 januari 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RaphSM, Gerente geral van Novotel Sao Paulo Morumbi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 december 2019

Datum van verblijf: november 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RaphSM, Gerente geral van Novotel Sao Paulo Morumbi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 maart 2019

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Paula P, Front Office Manager van Novotel Sao Paulo Morumbi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken