Opslaan

vanaf 79,99 US$
vanaf 42,63 US$
vanaf 46,34 US$
Beoordeeld op 2 december 2018

De stortregens waren niet van de lucht dus er werden tijdens onze tour al grappen gemaakt over de omstandigheden in dit natuurgebied dat we het Amazone gebied overleefd hadden;-)
Er liepen allerlei bijzondere dieren rond en de waterval was best wild.
Inderdaad leuk en bijzonder om dit als contrast met de rest van Rio in de tour te hebben meegemaakt.

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 23 november 2017

watervallen, geweldige vegetatie, veel dieren en daarnaast goed te bewandelen. Wat wil je nog meer? Niets toch?

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 18 mei 2017

Mooie dichtbegroeide berghellingen, colibri's, aapjes, vergezichten en watervallen. Dit alles binnen handbereik wanneer je in Rio bent.Absolute aanrader.

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 5 december 2016 via mobiele applicatie

Op de terugweg vanuit het Christusbeeld een rondrit door dit park gemaakt. Overal kleine watervalletjes en een indrukwekkende natuur, waar ook nog veel wilde dieren leven. We hadden het geluk een aapje te zien maar van de gids begreep ik dat er een keur aan dieren leeft.

Datum van activiteit: december 2016
Beoordeeld op 9 september 2016 via mobiele applicatie

Dit immens grote park, dat ooit voor meer dan 90 procent gekapt is om koffieplantages te plaatsen, en jaren later herplant is door 1 soldaat met 6! Slaven, ligt in het hart van de kolkende stad Rio de Janeiro. Een park met een enorme diversiteit van planten, insecten en dieren. Mooie uitzichten en watervallen wisselen elkaar af. Bezoek het park in een open jeep met een gids of ga alleen te voet of op de fiets op pad. Neem wel voldoende water en voedsel mee want je kunt er lopend gerust een dag doorbrengen.

Datum van activiteit: augustus 2016