Sheraton.com
Boek nu met Marriott Bonvoy
Priceline
Beoordeeld op 14 februari 2020

Lekker bed, goede douche, ontbijt was helaas tijdelijk op een andere locatie, heerlijk aan het strand, goede zwembaden, genoeg ligbedden, relaxted sfeer, goed en vriendelijk personeel, lekkere mojito's aan het zwembad!

Kamertip: Alles is goed hier!
Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 7 november 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel , prima kamers, mooie uitzicht
Voelt aan als resort maar toch de buzz van Rio.
Ontbijt goed verzorgd, bediening goed
Overall een prima hotel met goede prijs kwaliteit verhouding. Enige minpunt is de bediening bij het zwembad en de netheid rondom zwembad, dit was wel deels door sommige gasten te wijten maar er kan vaker opgeruimd schoongemaakt worden

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019

Luxe hotel met welkome ontvangst. Wij hadden een kamer op de 23 verdieping.(2324) Probeer de kamers 24 of 25 te krijgen op welke verdieping dan ook. Zij hebben een geweldig uitzicht op de baai van Ipanama/Leblon. Als je een kamer aan de zijkant heb van het hotel kijk je uit op de favella.
Kamers van alle gemakken voorzien. Koffie/thee faciliteiten,mini bar met ook gelegenheid om je eigen drankjes in te zetten. Voldoende handoeken en benodighheden in de badkamer. Safe.
Zwembad is verwarmd. Het kinderbad daarin tegen niet. Voldoende bedjes/stoelen.
Met een Uber ben je voor €3 op het strand van Leblon. Lopen kan ook maar dat is best nog wel een tippel en omdat het zo dicht op de favella staat niet echt veilig. Zeker niet in de avond.
Ontbijt is gigantisch.
Er zijn een aantal restaurants om 's avonds voor niet veel Reals te eten.
Met een trapje kom je op het strand dat een strandwacht heeft. Handoekenservice.
De gym is groot en ook van allerhande apparaten voorzien
We hebben het heerlijk gehad in het Sheraton en je bent daar door alle gemakken echt met vakantie!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 11 januari 2019 via mobiele applicatie

Afgelopen week hebben mijn man en ik in het Sheraton doorgebracht met veel plezier. Bij voorbaat wil ik een speciaal persoon bedanken, die daar voor een groot deel aan heeft bijgedragen. Haar naam is Gail, ze werkt in het restaurant en herkende mij van een eerder bezoek. Ze verwelkomde mij en mijn man iedere ochtend hartelijk bij het ontbijt.

Bij het ontbijt drinken wij graag cappuccino, maar helaas bleek het koffiezetapparaat in het restaurant kapot te zijn. Toch wist Gail ons te verrassen door op een andere plek in het hotel twee overheerlijke cappuccino’s te maken voor ons. Verder was ze erg geïnteresseerd en was duidelijk te merken dat zij graag een stap extra zet voor een tevreden gast. Van de bedienden sprak zij als een van de weinigen perfect Engels. Ook wel fijn als je zelf geen Portugees spreekt.

Verder wil ik graag complimenten geven aan Luana (frontdesk) die met veel geduld en begrip onze eindafrekening heeft aangepast. Ze nam alle tijd, bleef vriendelijk en sprak ook goed Engels.

Ook de conciërge van het hotel doet zijn uiterste best voor je. Elke avond hadden wij op hun advies een reservering bij een goed restaurant. We kregen veel tips om de toeristische attracties een beetje te ontwijken en ons toch op een veilige manier tussen de lokalen te begeven. Zeer vriendelijk, behulpzaam en goed Engels sprekend.

Personeel aan het zwembad vond ik daarentegen niet zo toegankelijk. Service was vrij traag, veel foutjes met drankjes en er kon geen lach vanaf. Ook het eten vond ik bij het zwembad niet denderend. Tip: ga buiten boven bij het restaurantje zitten. Eten is daar top!

Tip: zorg dat je personeel beter Engels spreekt. Sheraton is een grote internationale keten en ik verwacht daarbij zeker dat ik een simpele bestelling of vraag in het Engels kan stellen.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 18 december 2018 via mobiele applicatie

Het Sheraton ligt op geringe afstand van ( de drukte van) Ipanema Beach maar heeft een prima strand voor de deur. Bovendien zijn Ipanema & Copa Cabana in enkele taxi minuten te bereiken. Het hotel heeft veel (resort) voorzieningen die allen netjes en schoon zijn. Hetzelfde geldt voor de kamers. Wij kregen een upgrade naar de Superior kamen met zeezicht, prima kamer met alle nodige faciliteiten. ( en goed werkende airco !) goede & correcte service aan de receptie en in de restaurants.
Goed ontbijt met ruime keuze en fijn terras aan de zee zijde)
Helaas bleef het service niveau aan de pool bar wat achter bij de rest. Er was voldoende personeel maar meer aandacht voor de gasten rond het zwembad zou prettig zijn personeel was niet erg pro-actief en gast gericht ( bestellen van F&B, vinden van parasol e.d)
Prima hotel met veel voorzieningen op een goede locatie, een aanrader dus !

Datum van verblijf: december 2018