11 personen bekijken dit hotel
376 US$
376 US$
374 US$
Gratis annuleren tot 14/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline378 US$
eDreams374 US$
Prestigia.com413 US$
Beoordeeld op 27 november 2017 via mobiele applicatie

Je moet er van houden! Het is een sjiek hotel met alle voors en tegens die je bij dit soort hotels vaak hoort, kloppen. Wij houden hiervan, misschien zijn wij beetje old Fashion maar wij vonden het FANTASTISCH. Van de super mooie kamer (sommige mensen zeggen oud bollig is idd geen design hotel). Tot aan de algehele aankleding (entourage) in het hotel met dito service. Alles is tot in de puntjes goed verzorgd en onderhouden. Wij hebben geluncht bij op het terras aan het zwembad genoten van de view en service. ‘S avonds hebben we het degustatie menu genomen in restaurant Cipriani. Wat een verwennerij van begin tot het einde een groot feest van lekkernijen (geloof 10 gangetjes incl amuses). Heerlijk wit gestijfd tafellinnen met zilver bestek. Lekker traditioneel. Ober in pak en dito service. We zaten voor het raam met uitzicht op het zwembad. Het hele hotel bruist en leeft (geweldig) zowel overdag als gedurende de avond. Rond het zwembad zitten 3 restaurants waardoor er gewoon veel leven in de brouwerij is.
Het ontbijt hebben we genoten buiten op het terras aan het zwembad waar we in de middag ook geluncht hebben. Ontbijt was niet bijzonder maar wel heel goed. Eigenlijk gewoon wat je ervan verwacht. Ik
Moet zeggen dat ik dit het beste (gevoel) hotel vondt van Rio. Dit zal zeker niet voor iedereen zo zijn maar voor ons
absoluut NR 1
Team Belmond Rio. Thanks for looking so good after us. Keep on the good work.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 21 september 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel is gelegen aan het strand van de Copacabana. Het heeft een rijke historie. Het hotel is historisch overigens niet oud en voldoet aan alle wensen van deze tijd. Fantastische staf maakt er een feest van. Luxe kamers verwarmd zwembad en 3 restaurants. Uiteraard niet een budget hotel en is de luxe zijn prijs waard

Datum van verblijf: september 2016
AndreaNatal, General Director van Copacabana Palace, A Belmond Hotel, Rio de Janeiro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2016

Dear Guest,
Sorry for not answering on your natural language.

Thank you very much for sending and sharing your comments. I truly appreciate that you had a wonderful time at "Copa".

All the best,

Beoordeeld op 19 juni 2016

We vroegen informatie en of het mogelijk was om te kijken of dit hotel misschien een goede accommodatie zou zijn bij een volgend bezoek aan Rio en of we welkom waren voor een kopje koffie. We werden neerbuigend te woord gestaan. We zagen er echt niet zo uit of we het niet zouden kunnen betalen. Het was echt schofferend.

Datum van verblijf: juni 2016
AndreaNatal, General Director van Copacabana Palace, A Belmond Hotel, Rio de Janeiro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2016

Dear Sir,
First of all, I was surprised with your comment. I must say that the experience you described does not reflect our patterns of service and interaction. Please help me to identify wich happened, providing me further details. My anticipated apologies and I do hope that you give me your response. Please access our homepage at 'contact us' section.
Yours sincerely,

Beoordeeld op 6 juni 2016

Belmond Copacabana Palace is een fantastisch hotel direct aan de Copacabana. Het hotel biedt alle luxe die je van een 5 sterren hotel mag verwachten. Rust is echter niet een handelsmerk van het hotel. De entree en de receptie zijn chaotisch, vooral wanneer er veel mensen aankomen en/of vertrekken. Er is een groot verschil in kamers, er zijn kamers met een fantastisch uitzicht op e Copacabana maar het hotel heeft ook kamers aan de achterzijde met uitzicht op een achterstraat of een dode muur.

Kamertip: Groot verschil in kamers en kamerprijs, goed laten inlichten van te voren
Datum van verblijf: mei 2016
AndreaNatal, General Director van Copacabana Palace, A Belmond Hotel, Rio de Janeiro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2016

Dear Guest,
I apologize for not answering in Dutch and hope to have understood what you expressed in your comments. I also apologize if we were not able to please you completely and for any inconvenience during your stay. I shoud add that we have a variety of rooms and categories. Although you did not mention how you made your reservation, our team of representatives are always available to clarify the characteristics of each one.
I do hope that you choose us again and call us to verify a room that meet your expectations.
All the best,

Beoordeeld op 23 mei 2014

Echt een prachtig hotel. Top locatie, uitzicht op copacabana. Alles klopt, prachtige ruime kamer. Zeer vriendelijk personeel, De gast is keizer. Een hotel met een mooie, imponerende geschiedenis. Uitstekend, zeer uitgebreid ontbijt en verschillende mogelijkheden voor het diner. In de omgeving ook genoeg restaurants te vinden. Echt een aanrader in Rio de Janeiro. Het beste hotel, niet goedkoop maar de kamer prijs helemaal waard.

Datum van verblijf: mei 2014
Adriano S, Assistant to the General Manager van Copacabana Palace, A Belmond Hotel, Rio de Janeiro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2014

Geachte gast. Ik zou graag uw commentaar te bedanken. We waren erg blij.