4 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 149
Hotels.comUS$ 150
Prestigia.comUS$ 200
Beoordeeld op 30 augustus 2019

Het is een mooi en schoon hotel aan de Copacabana. Het ontbijt is uitstekend en diner in het restaurant is ook erg goed. Bij aankomst krijg je een gratis glaasje champagne. De eerste nacht sliepen wij op de 6e verdieping, mocht je hier een kamer krijgen dan is ons advies om direct een andere kamer te vragen. De 6e verdieping zit namelijk boven het restaurant en de keuken, welke al vroeg in de ochtend in gebruik wordt genomen. Verder is het restaurant en de bar op de bovenste verdieping vrij sfeerloos. De receptie is erg vriendelijk en zorgde dat onze spullen werden overgezet naar een kamer op de 15e verdieping met uitzicht op een deel van de copacabana en het Christus beeld.

Datum van verblijf: augustus 2019
PortoBayRio, Gerente de recepção van PortoBay Rio de Janeiro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Dear guest,
Thank you for your choice and for sharing your PortoBay experience with us.
All the best!
Gustavo Zanotta

Beoordeeld op 7 september 2016

heel goed hotel met uitgebreid ontbijt met zicht op copacabana...
gratis wifi over heel het hotel, mooie kamers en met een dakzwembad op de 20st verdieping...waar je een prachtig zicht heb op het Christusbeeld en de suikerberg.
Als je de straat oversteekt ben je direct op het strand van copacabana
zijn er 5 nachten geweest en hebben alles op het gemak en zonder gevaar kunnen zien. we hadden een privegids Ana Lima met chauffeur, ze is portugees en spreekt perfect engels. Zeker de moeite om met haar te gaan, iedereen kent haar.
De favela's hebben we zonder probleem kunnen doen, je moet wel niet te koop lopen met al je goudwerk wat normaal is..maar met onze gids was dit geen probleem

Datum van verblijf: oktober 2015
PortobayRI, Gerente de recepção van PortoBay Rio de Janeiro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2016

Sehr geehrter Gast,

Als Mitglied der Porto Bay Hotels & Resorts Gruppe hat sich das Porto Bay Rio Internacional zum Ziel gesetzt, nur den besten Service zu bieten.

Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder im Porto Bay Rio Internacional begrüßen dürfen. Herzlichen Dank für Ihr hilfreiches Feedback.

Mit freundlichen Grüßen
Amanda Vieira

Beoordeeld op 2 november 2015

mooie kamer met balcon, wat uitzonderlijk is voor een stad als Rio. Het hotel ligt aan het strand van copa cabana. Het hotel voorziet handdoeken, parasols en plaatsen aan het strand . Zwembad is niet te groot maar in de normen van de hôtels in Rio

Kamertip: soit une chambre en façade mais plus chère qu'une chambre avec vue latéral.
Datum van verblijf: oktober 2015
PortobayRI, Gerente de recepção van PortoBay Rio de Janeiro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2015

Sehr geehrter Gast,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Eindrücke über unser Haus zu übermitteln. Wir wissen die Rückmeldungen unserer Gäste sehr zu schätzen. Nur im Dialog mit Ihnen können wir unsere Leistung überprüfen und unseren Service permanent erweitern und verbessern.
Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder im Porto Bay Rio Internacional begrüßen dürfen. Herzlichen Dank für Ihr motivierendes und hilfreiches Feedback.

Mit freundlichen Grüßen
Amanda Vieira

Beoordeeld op 9 juli 2015

Wij kregen een upgrade naar een suite met balkon op de 17e etage. Het was de mooiste kamer die we ooit gehad hebben. Het hotel is een van de weinige met balkons met uitzicht op het strand. Als je hoog zit, heb je ook geen last van het verkeer. Het was fantastisch. En de prijs/kwaliteitsverhouding was natuurlijk met deze upgrade helemaal super.

Kamertip: Vraag om een hoger gelegen kamer als je geen last wil hebben van het verkeerslawaai.
Datum van verblijf: juni 2015
PortobayRI, Gerente van PortoBay Rio de Janeiro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2015

Dear guest,

Thank you taking the time to review Porto Bay Rio Internacional.
We are very happy to know our accomodations made your stay nicer!
We are looking forward to have you at Porto Bay Rio Internacional in the near future.

KInd Regards,

Gustavo Zanotta
Front Desk

Beoordeeld op 29 juli 2014 via mobiele applicatie

Wij zijn voor een rondreis in Brazilië en beginnen in rio in het porto bay hotel. Dit is echt een aanrader voor als je naar rio gaat. Onze kamers zijn helemaal schoon en hebben uitzicht op de Copacabana. De mensen die hier werken zijn heel vriendelijk en kunnen je ook alles vertellen wat leuk is om te doen wij zijn hierzelf met kinderen en die vinden het ook super leuk vooral dat ze gelijk vanuit het hotel de Copacabana op kunnen lopen en het zwembad op het dak waar je ook uitzicht op de Copacabana hebt. Samengevat een super goed hotel ook voor kinderen .

Datum van verblijf: juli 2014
Gustavo Zanotta, Gerente geral van PortoBay Rio de Janeiro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2022

Agradecemos seus comentários.