10 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 141
Hotels.comUS$ 141
HurbUS$ 153
Beoordeeld op 15 juli 2017

Het hotel ligt aan de Copacabana. Locatie is dus fantastisch. De bediening en het ontbijt zijn (erg) goed. De kamer vond ik niet meer van deze tijd (inrichting, badkamer etc.): volledig outdated. Dit past niet bij een Hilton hotel. Hierdoor vind ik de prijs-/kwaliteitverhouding niet juist. Kortom, een te duur hotel voor de locatie alleen.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Beoordeeld op 11 april 2017

heerlijke ligging vlak aan copacabana beach, indrukwekkend zicht op de baai, rooftop klein zwembad en klein terras (39ste verdieping !), prima ontbijt, professionele service, snelle check-in en check-out, verzorgde kamers....

Kamertip: hoe hoger, hoe stiller en hoe indrukwekkender zicht
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 5 maart 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel, goede service, ligging aan het strand van Copacabana. Er zijn twee zwembaden met ligbedjes waar het niet zo druk was toen ik er was. Het ontbijt is gewoonweg fantastisch: zeer uitgebreid met broodjes, vers fruit en alles wat je maar kan wensen. De kamers zijn ook dik in orde.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 27 januari 2016

Excellent hotel, van de receptie en lounge tot en met de kamers is het hotel uitstekend verzorgd. Voldoende ruime kamers, mooie badkamer met douche, goed bed en minibar en kluis en aantal buitenlandse zenders op de tv waaronder BBC. Met clubarrangement uitstekend ontbijt in het restaurant op de begane grond en gratis toegang tot sauna en fitnessruimte. Strand van Copacabana de straat oversteken, met stoeltjes, parasols en handdoeken van net hotel. Veilige omgeving, en voor mij een mooier strand en boulevard dan Ipenema dat weer mooiere winkelstraten met eet- en drinkgelegenheden achter de boulevard heeft. Supermarkten om de hoek. Metro op loopafstand die met Ipenema en het centrum verbindt.

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 11 oktober 2015

Het hotel schijnt relatief nieuw te zijn, maar in realtiteit zie je dit er niet echt van af. Het is duidelijk een meer upscale hotel met prima faciliteiten. De roof top bar en pool zijn top!

Kamer is klein maar goed en functioneel. Het ontbijt (en het uitzicht tijdens je croissantje) is fantastisch. Personeel is goed in Engels.

Locatie is ongeveer 15 min vanaf het locale vliegveld en ongeveer 45 min naar het internationale vliegveld

Kamertip: Vraag en kamer zo hoog mogelijk met uitzicht op Copacabana
Datum van verblijf: september 2015