Volledig restitueerbaar voor zo 24 mrt.
Hotels.com
Agoda.com
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

Voor goede prijs een keurig hotel. Ontvangst met champagne bij receptie...
Zeer vriendelijk personeel. Schone kamers. Perfecte locatie. Prima ontbijt maar de jus d'orange vond ik niet lekker.
Favellas zijn overal maar komt niet bedreigend over.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde voor zaken
WFR33, Gerente geral van Miramar by Windsor Copacabana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Dear Mr.629edwinr,
Thank You very much for your review at Trip Advisor! As I Always say..the feedback from our guests are very important to us. We are currently reviewing your comment on orange juice so we can improve it. We hope to see you again as soon as possible.

Beoordeeld op 17 maart 2019

Klein hotel maar piekfijn in orde. De kamer was heel verzorgd met alle voorzieningen Perfecte ligging, direct aan Copacabanastrand. Service was top en heel vriendelijk personeel. We waren vroeger dan voorzien en mochten ook vroeger inchecken.
Lekker ontbijt.

Kamertip: Heel goede ligging.
Datum van verblijf: december 2018
William R, Gerente geral van Miramar by Windsor Copacabana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2019

Dear Mrs. Julia_gere,
Thank You very much for your review at Trip Advisor! Your comments make us happy, therefore, we are sure that we are offering a good experience for our guests in our hotel. We hope to see you again as soon as possible.

Beoordeeld op 12 november 2018

Super locatie vlak bij copacabana. Mooie kamer met alle voorzieningen. Super ontbijtbuffet, 's avonds lekker à la carte gegeten. De snacks aan het zwembad op de bovenste verdieping zijn verzorgd en lekker. Niks aan te merken op de service. Een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2018
William R, Gerente geral van Miramar by Windsor Copacabana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2018

Dear Mr MartineD1014,
Thank You very much for your wonderful review at Trip Advisor! We are so glad to see that you had a very pleasant stay with us. Thank You for choosing Miramar Hotel for your stay in Rio. We look forward to your next visit.

Beoordeeld op 17 maart 2018 via mobiele applicatie

We hebben een kamer op de 7e verdieping voorzijde, dus een prima uitzicht op de zee.
Er is wat je noemt niets aan te merken op de kamer! Het ontbijt is subliem. De obers maken het compleet. De kamers zijn uitstekend onderhouden.

Datum van verblijf: maart 2018
William R, Gerente geral van Miramar by Windsor Copacabana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2018

Dear Mr. SimonV2,
Thank You very much for your review at Trip Advisor! You are helping us to promote our hotel to others. I and my team Thank You for the compliments. We hope to see you again as soon as possible.

Beoordeeld op 1 maart 2017 via mobiele applicatie

We hebben hier 5 nachten gezeten. Alles was top: het ontbijt, de prachtige kamers, de ligging centraal aan Copacobanastrand. De service was ook geweldig. Vriendelijk en doelgericht om bijvoorbeeld contact op te nemen voor ons met een touroperator of bagageservice. Alles met een glimlach en pro-actief! En niet te vergeten: de bedden waren erg goed.

Datum van verblijf: februari 2017
William R, Gerente geral van Miramar by Windsor Copacabana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2017

Dear Mr. / Mrs. Muriel Z,
Thank You very much for your review at Trip Advisor! As we can see you had a wonderful stay in our hotel. Your comments made us proud of our work here. We hope to see you again as soon as possible.