13 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Hotels.comUS$ 133
PricelineUS$ 122
HurbUS$ 136
Beoordeeld op 17 maart 2019

Klein hotel maar piekfijn in orde. De kamer was heel verzorgd met alle voorzieningen Perfecte ligging, direct aan Copacabanastrand. Service was top en heel vriendelijk personeel. We waren vroeger dan voorzien en mochten ook vroeger inchecken.
Lekker ontbijt.

Kamertip: Heel goede ligging.
Datum van verblijf: december 2018
William R, Gerente geral van Miramar Hotel by Windsor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2019

Dear Mrs. Julia_gere,
Thank You very much for your review at Trip Advisor! Your comments make us happy, therefore, we are sure that we are offering a good experience for our guests in our hotel. We hope to see you again as soon as possible.

Beoordeeld op 12 november 2018

Super locatie vlak bij copacabana. Mooie kamer met alle voorzieningen. Super ontbijtbuffet, 's avonds lekker à la carte gegeten. De snacks aan het zwembad op de bovenste verdieping zijn verzorgd en lekker. Niks aan te merken op de service. Een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2018
William R, Gerente geral van Miramar Hotel by Windsor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2018

Dear Mr MartineD1014,
Thank You very much for your wonderful review at Trip Advisor! We are so glad to see that you had a very pleasant stay with us. Thank You for choosing Miramar Hotel for your stay in Rio. We look forward to your next visit.

Beoordeeld op 17 maart 2018 via mobiele applicatie

We hebben een kamer op de 7e verdieping voorzijde, dus een prima uitzicht op de zee.
Er is wat je noemt niets aan te merken op de kamer! Het ontbijt is subliem. De obers maken het compleet. De kamers zijn uitstekend onderhouden.

Datum van verblijf: maart 2018
William R, Gerente geral van Miramar Hotel by Windsor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2018

Dear Mr. SimonV2,
Thank You very much for your review at Trip Advisor! You are helping us to promote our hotel to others. I and my team Thank You for the compliments. We hope to see you again as soon as possible.

Beoordeeld op 1 maart 2017 via mobiele applicatie

We hebben hier 5 nachten gezeten. Alles was top: het ontbijt, de prachtige kamers, de ligging centraal aan Copacobanastrand. De service was ook geweldig. Vriendelijk en doelgericht om bijvoorbeeld contact op te nemen voor ons met een touroperator of bagageservice. Alles met een glimlach en pro-actief! En niet te vergeten: de bedden waren erg goed.

Datum van verblijf: februari 2017
William R, Gerente geral van Miramar Hotel by Windsor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2017

Dear Mr. / Mrs. Muriel Z,
Thank You very much for your review at Trip Advisor! As we can see you had a wonderful stay in our hotel. Your comments made us proud of our work here. We hope to see you again as soon as possible.

Beoordeeld op 4 maart 2016

Locatie van het hotel is super. Midden op de Copacabana en op de grens van Ipanema.
Het ontbijt was heerlijk vers en erg goeie service van het personeel. Extra complimenten voor Nelio die er met een glimlach echt voor heeft gezorgd dat het ons aan niks ontbrak. De lunch a la carte die je bij het zwembad kan bestellen was ook heerlijk. Schone kamers.
Twee kleine kanttekeningen het zwembad is erg klein en de kamers iets te gehorig.
Verder helemaal top en kan het een ieder aanraden.

Datum van verblijf: december 2015
William R, Gerente geral van Miramar Hotel by Windsor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2016

Dear Mr. Ran24,
Thank You for choosing the Miramar Hotel for your stay in Rio de Janeiro. We are happy to know that you quite enjoyed your stay in our city. Nelio also Thank You for the compliments. We hope to see you again as soon as possible.