Leg de laagste prijs van deze websites vast
38 US$
CheapTickets38 US$
Tripadvisor38 US$
eDreams
Beoordeeld op 21 november 2016

Hotel Cruz do Pascoal heeft bij ons een heel goede indruk nagelaten.
In totaal verbleven wij er 3 nachten.
Het hotel is op loopafstand van Pelourinho, een toeristische trekpleister waar altijd wat te beleven valt.
Juvan, de manager van het hotel, is zeer beleefd en leverde uitstekende service.
Hij spreekt uitstekend engels en heeft ons veel tips gegeven over bijzondere bezienswaardigheden in de buurt van het hotel.

Wij kunnen niet wachten om weer terug te keren naar het prachtige Bahia en zullen de volgende keer ook zeker weer voor dit hotel kiezen.

Datum van verblijf: november 2016
Juvan Batista J, Gerente van Hotel Cruz do Pascoal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2016

Dear Mrs. Deborah,

Thank you so much for staying at Hotel Cruz do Pascoal

We are extremely pleased with your words and feedback regarding your experience here. Our biggest motivation and main goal is receive comments like yours and realizing that we exceeded your expectations. We are looking forward to welcome you back in a near future.

Beoordeeld op 16 november 2016 via mobiele applicatie

Ik verbleef 1 nacht in het hotel. Heb het enorm naar mijn zin gehad. De kamer zag er erg netjes uit, de bedden lagen lekker en het personeel was erg vriendelijk. Juvan van de receptie sprak goed Engels en wad erg behulpzaam. Hij vertelde precies wat leuk was om te zien als je er maar 1 dag bent.

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde alleen

Dear Mrs. Casandra,

Thank You very much for your review at Trip Advisor! We are so glad to see that you had a wonderful stay with us! I and my Staff also Thank You for all compliments. We hope to see you as soon as possible.

Kind regards,

Beoordeeld op 4 augustus 2016

Vriendelijk en functioneel hotel zonder al te veel opsmuk. Receptie is behulpzaam bij het vinden van tours in en om Salvador. Spreken goed Engels. Ontbijt is prima en goed gevarieerd. Leuke entree van Brazilië op doorreis naar meer bezienswaardigheden in dit mooie land. Dank je wel Brazilie Tours uit Woerden.

Kamertip: Kamer 10 en 11 liggen aan de straatkant. Geeft wat herrie, maar daar is overheen te komen.
Datum van verblijf: augustus 2016
Juvan Batista J, Gerente van Hotel Cruz do Pascoal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2016

Beste gast,
Hartelijk dank voor ons te kiezen in uw recente verblijf in Salvador, dank u ook voor de review over ons hotel op deze website.
We zijn erg blij dat u uw verblijf genoten in Hotel Cruz do Pascoal
Voor ons is het zeer de moeite waard om dit soort complimenten ontvangen.
Het zal een genoegen om u te mogen verwelkomen binnenkort.

Beoordeeld op 1 augustus 2016 via mobiele applicatie

Ws zijn de kamers net gerenoveerd en zien ze er keurig en schoon uit. Goede bedden en balkon met niet zo'n mooi uitzicht. Maat wifi is echt verschrikkelijk slecht, de douche koud en het ontbijt minimaal met onrijp fruit. Daarnaast erg gehorig voor wat er in hotel gebeurd maar dat is geloof ik typisch brazeliaans

Datum van verblijf: augustus 2016

Beste Herman,

Hartelijk dank voor het kiezen van Hotel Cruz do Pascoal voor uw verblijf.
We zijn erg jammer dat je niet hebt genoten van uw verblijf.
We zullen werken aan een betere service te bieden.
Het zal een genoegen om u weer te verwelkomen zijn.

Juvan Batist | Manager

Beoordeeld op 28 juli 2016 via mobiele applicatie

Wat een geweldig hotel!
De ligging is perfect, met 10 minuten loop je het centrum Pelourinho in.
Het engelstalige personeel (frontdesk) is ontzettend vriendelijk en behulpzaam! Het ontbijt is op de bovenste verdieping, erg leuk en lekker!
Het hotel heeft een lekkere vibe, hier voel je je op je gemak!

Datum van verblijf: juli 2016

Dear Ekolien,

Dank u voor de besteding van tijd om ons te evalueren.
Uw feedback is zeer belangrijk, want het is hoe we kunnen verbeteren van onze dienstverlening, het aanbieden van een nog betere hotel voor onze gasten. We zijn vereerd om te weten dat je had een aangenaam verblijf bij ons.
Ik zal informeren naar onze persoonlijke over de goede service die ze bieden.
Wij hopen op uw keuze van het hotel elke keer dat je terug naar Salvador zijn!