2 personen bekijken dit hotel
FindHotel80 US$
Expedia.com75 US$
Hurb104 US$
Beoordeeld op 5 januari 2017 via mobiele applicatie

De ligging van dit boutique hotel is super praktisch. Het hotel is sfeervol ingericht en heeft uitstekende en schone kamers en alle voorzieningen. De Franse eigenaren van het hotel zijn super begaan met hun gasten. We hebben 5 dagen verbleven in dit hotel en hebben hier met alle gasten oud en nieuw gevierd. Een fantastisch feest op het dakterras en een mooie inwijding in 2017. Een aanrader qua hotel :)

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 11 mei 2016 via mobiele applicatie

Ontzettend mooi boutique hotel in het oude centrum van Salvador. Alles klopt. Mooi oud pand met grote kamers en heerlijke badkamers. Service is ook top! Het oude centrum van Salvador is een hele fijne locatie om Salvador te leren kennen en bruist elke avond.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 24 januari 2016

Als afsluiting van een 6 weekse rondreis door Brazilië hebben we hier onze laatste avond doorgebracht voordat we weer naar Nederland vlogen.
De pousada ligt in het centrum van de pelourinho. Het oude centum van Salvador is autovrij. Alleen taxi's en bestemmingsverkeer mag er komen.
We hadden een hele mooie luxe kamer van alle gemakken voorzien. We hebben die avond hier ook heerlijk gegeten. Ze hebben boven op het terras een zwembad waar je heerlijk kan genieten van de zonsondergang.
We mochten hier - voordat we terugvlogen om 23.50 - nog gebruik maken van de douche bij het zwembad.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 12 december 2015

Een prachtig gedecoreerd kleinschalig hotel, midden in het historische centrum van Salvador. Kamers zijn comoftabel en fraai ingericht en ondanks de ligging in hartje historisch centrum zeer stil. Uitgebreid en heerlijk persoonlijk ontbijt. Uitstekend restaurant. Zeer attent en vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 12 mei 2010

Mooi hotel, heerlijk ontbijt, goed restaurant en vooral erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: april 2010