Gratis annuleren tot 23/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 27/08/22
Trip.com
Hotels.comUS$ 89
TravelocityUS$ 89
HurbUS$ 93
Beoordeeld op 25 augustus 2016

Een erg sfeervol hotel in het oude centrum van Salvador. Ruime kamers met alle gemakken voorzien. We werden gastvrij ontvangen en spraken er Engels. Doordat we al om half 5 in de ochtend weg moesten en geen gebruik konden maken van het ontbijtbuffet hadden ze toch nog een sandwich voor ons klaar gezet. Erg attent!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 6 december 2015

Fijn hotel, juist goed gelegen in het historische centrum van Salvador. Aangename kamers voorzien van goed werkende airco, zeer aardig personeel, kleurrijke en smaakvolle inrichting, prima ontbijt en in alle opzichten uitstekende service en dienstverlening. De gids van het hotel is een aanrader, de massages zijn betaalbaar en aangenaam. Bar wat klein maar de barman met zijn variaties van caipirinha maakt veel goed, uitstekende wifi en TV voorzien van HBO. Allemaal perfect en een pareltje in een wat turbulente omgeving. Pelourinho wordt ook gekenmerkt voor crackverslaafden jonge vaak ouderloze kinderen die iedere toerist zien als een potentieel rijkaard. Omdat het hotel geen terras of binnenplaats heeft en je om te roken naar buiten gaat, je al snel gezelschap hebt. Het personeel van het personeel doet erg zijn best om te voorkomen dat je lastig gevallen wordt en de deur om binnen te komen gaat iedere keer op slot. Plezierig maar ook confronterend. Net als het gadeslaan van de luidruchtige verslaafden in de zijstraat vanaf het balkon. Het is er daarnaast niet echt stil maar als je voluit de sfeer van Pelourinho wilt proeven en dicht bij alle prachtige gebouwen en kerken wilt zijn, is dit hotel de beste plek.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 5 november 2015

We verbleven 2 nachten in dit Hotel. We hadden een prachtige kamer op de 2de verdieping met een super goed bed. Er is geen lift maar dat is normaal in een koloniaal huis. De ligging is perfect in het centrum Pelourinho. Wij namen de bus van de luchthaven naar Praça da Sé. We betaalden 3BRL. (0.75€ !!) Het personeel van het hotel is super vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was lekker maar beperkt in vergelijking met de andere hotels waar we verbleven in Brazilië. De vruchtensappen waren wel de beste die we gedronken hebben in Brazilië. We keren zeker terug !

Kamertip: Neem superior room ! Ze zijn prachtig !
Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 11 november 2014

Het hotel was ons aangeraden door een andere reiziger.
Wij waren onmiddellijk gecharmeerd door het interieur,de kleuren, de materialen, de ingewikkelde structuur en het vriendelijke personeel. Een bijzondere prettige ervaring.
De ontbijtzaal ademde een tropische atmosfeer uit.
Spijtig dat er geen lift was maar het personeel deed er alles aan om zelf de bagage naar de kamers te brengen.
Achteraf bleek dat de eigenaar zelfs een belg was.

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 8 april 2014 via mobiele applicatie

Ontvangen door een engels sprekende receptioniste. We konden direct inchecken en kregen een licht geel geschilderde kamer met hoge plafonds en lekker groot bed. Alles schoon en verzorgd.

Een tip: het ontbijt is prima, maar geen topper. Wie echt goed wil ontbijten loopt 5 minuten naar hotel Casa do Amarelindo op Portas do Carmo 6!

Datum van verblijf: april 2014