Leg de laagste prijs van deze websites vast
Agoda.com
ZenHotels.com153 US$
1.092 - 1.097 van 1.534 beoordelingen
Beoordeeld op 23 mei 2016

• Reistype: Reisde voor zaken
Tony G, Manager van Sheraton Pentagon City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2016

Beoordeeld op 21 mei 2016

Kamertip: Best rooms face the city, higher floor. I had room #710
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 mei 2016

Kamertip: upper levels have views...only lucky people get those!!
Datum van verblijf: mei 2016
Tony G, Manager van Sheraton Pentagon City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2016

Beoordeeld op 4 mei 2016

Kamertip: Would not stay in the 2000,2100 - ish section. Stay in the tower - rooms on floors 3, 4, 5...15...
Beoordeeld op 14 april 2016 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: april 2016