RitzCarlton.com
Priceline305 US$
1.345 - 1.350 van 1.922 beoordelingen
Beoordeeld op 5 maart 2018

Datum van verblijf: februari 2018
Manuel M, General Manager van The Ritz-Carlton, Pentagon City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2018

Beoordeeld op 5 maart 2018

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Manuel M, General Manager van The Ritz-Carlton, Pentagon City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2018

Beoordeeld op 3 maart 2018

Datum van verblijf: oktober 2017

Beoordeeld op 2 maart 2018

• Reistype: Reisde voor zaken

Beoordeeld op 20 februari 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: februari 2018
Manuel M, General Manager van The Ritz-Carlton, Pentagon City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2018