Doubletree.com
Priceline119 US$
Hotels.com119 US$
eDreams119 US$
Beoordeeld op 9 maart 2019

Goed hotel, prijzig. Typisch Amerikaans. Uitgebreid ontbijtbuffet. Ligging redelijk, 10 min van Metro. Beperkte restaurants in de directe omgeving. Skydome uitzicht restaurant is een aanrader. Wel prijzig, dat is dit hotel sowieso, maar een van de goedkopere in de directe omgeving voor deze klasse jotels.

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
doubletreeDC, Manager van DoubleTree by Hilton - Washington DC - Crystal City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2019

Dear 827mathieup,

Thank you for staying with us at the DoubleTree by Hilton Washington DC - Crystal City.

We appreciate your feedback and we hope to welcome you back in the near future.

Warm regards,

Hotel Manager

Beoordeeld op 12 september 2017 via mobiele applicatie

Een echte ingang lijkt dit hotel niet te hebben. Je komt aamrijden, rijdt een donder gat in en zoek het dan maar uit. Roltrap omhoig naar de lobby waar je te lang moet wachten on in te checken. Dan wachten bij de lift. Kom je bij de kamer is die het geld niet waard. Tapijt voor de wastafel... hoe verzin je het?

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Dori F, General Manager van DoubleTree by Hilton - Washington DC - Crystal City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2017

Thank you for your review. It is hard to understand your review, but based on the three stars you gave, I am glad you had an enjoyable stay. My apologies that you did not feel the room was worth the money spent however. Thankfully, our sinks do not have carpeting, although that would be quite unique.

Thank you again for your review and for staying with us. We hope to welcome you back soon. As always, I invite anyone reading my responses to contact me anytime.

Beoordeeld op 21 maart 2017

Groot hotel met nette en geluidsdichte kamers die mits het bijbetalen van een kleine som uitkijken op het Capitool. Metro op 10 minuten stappen van het hotel, halte Pentagon City. Het personeel is vriendelijk, in de buurt vind je lekkere restaurantjes en een grote shopping mall. Het restaurant, een draaiend plateau op de dakverdieping, biedt een mooi uitzicht op DC, maar het eten is niet in verhouding tot de prijs en de TV's die overal ophangen in het restaurant zijn storend.

Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Beoordeeld op 26 februari 2016 via mobiele applicatie

Hotel is super met op het dak een zwembad waar je uitkijkt op het pentagon. Gratis shuttledienst naar de metro ieder half uur. Groot winkelcentrum op loopafstand. Kamers kijken uit op het vliegveld. Altijd wat te zien!

Datum van verblijf: januari 2016
Dori F, General Manager van DoubleTree by Hilton - Washington DC - Crystal City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 februari 2016

Thank you for your review. I am glad you enjoyed the view from the 14th floor pool. We are lucky to be able to offer stunning views not only from the pool, but also from many rooms, function space, and the Skydome.

The complimentary shuttle makes it simple to get to the Metro and shopping mall, but many of our guests prefer walking as it is only three blocks. Your title mentions we are far from Washington DC. My apologies if you felt we are far, but I do want to point out we are the closest Virginia hotel to DC as we are one mile from the District. The Metro makes it easy to get inside Washington DC very quickly and if guests prefer to drive, many will find it is easier to get to the major attractions from our hotel than hotels inside DC.

Thank you again for your review and for your recommendation. We hope to welcome you back soon. As always, I invite anyone reading my responses to contact me anytime.

Beoordeeld op 27 oktober 2015

Mooie ruime kamer, Pentagon City Mall is dichtbij, Pendelbussen zijn handig richting PCM/OV, dichtbij de snelweg. Skybar en uitzicht zijn fenomenaal. Service is goed, helaas bijbetalen voor WiFi op de kamer.

Datum van verblijf: september 2015
Dori F, General Manager van DoubleTree by Hilton - Washington DC - Crystal City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2015

Thank you for your review. It is nice to read about your fantastic stay experience. The Skydome does offer stunning views and I am glad you went up there during your stay. Actually, getting complimentary Wi-Fi is simple! All you need to do it sign up to be a Hilton Honors member (no cost) and then book directly with the hotel (not through a 3rd party site). That'd it, then you will get complimentary Wi-Fi at all Hilton Worldwide properties.