117 US$
1.132 - 1.137 van 1.507 beoordelingen
Beoordeeld op 13 oktober 2016

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Brooke B, General Manager van Hilton Garden Inn Arlington Courthouse Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2016

Beoordeeld op 10 oktober 2016

Datum van verblijf: oktober 2016
Brooke B, General Manager van Hilton Garden Inn Arlington Courthouse Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2016

Beoordeeld op 9 oktober 2016

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Garden Inn

Beoordeeld op 8 oktober 2016

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Garden Inn

Beoordeeld op 23 augustus 2016

Kamertip: Pick a room having an odd number - faces the street. Even numbered rooms face another building.
Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Brooke B, General Manager van Hilton Garden Inn Arlington Courthouse Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2016