Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline77 US$
Hotels.com77 US$
eDreams77 US$
Expedia.com77 US$
Tripadvisor77 US$
Hurb79 US$
Beoordeeld op 24 juli 2019 via mobiele applicatie

De ontvangst was vriendelijk en behulpzaam. De kamer is gedateerd, de airco maakt veel lawaai evenals de koelkast. Goede bedden en douche (straal). Van alle hotels tot nu toe (10e) was dit de enige waar geen koffie op de kamer was en bij de receptie alleen van 6-10 uur in de ochtend. Ook geen bekers voor drinken. Het restaurant op het terrein was (permanent?) gesloten en het totaal ziet er niet fris en onderhouden uit. Het meest positieve was de gratis parkeergelegenheid, relatief dichtbij metro en snelle WiFi. We zouden hier niet snel weer naar toe gaan.

Datum van verblijf: juli 2019
RLResponse, Guest Relations Manager van Red Lion Hotel Rosslyn Iwo Jima, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2019

Dear Renate,
We are glad that we were able to make a good impression upon arrival. However, it's disheartening to hear that we failed to keep the ball rolling during the rest of your stay.
Our team is pleased to know though that there are specific amenities that were to your liking. We hope that our convenient location made it possible for you to explore the town blissfully.
It is our goal to provide excellent service and quality accommodations continuously. Thu,s we will use your feedback to make the necessary improvements for an enjoyable stay.
We hope you give us another shot and allow us the opportunity to earn your recommendation.

Beoordeeld op 11 juli 2019

Een oud hotel die al drie keer van hotelketens is verandert. Daardoor lijkt het dat elke eigenaar het vernieuwen van de kamers vooruit geschoven heeft. Vies tapijt en een badkamers met kleine schimmel plekken en alles is oud.
Wel gratis parkeren in de parkeergarage en de metro is op 10 minuten loopafstand, maar ook lopend kom je in het centrum.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 19 mei 2019 via mobiele applicatie

Qua prijs, kwaliteit en ligging zeker goed voor washington! Alles verouderd, maar wel proper. Verwacht een oud motel. Zeer goede uitvalsbasis voor washington te verkennen. Mooi wijk op 5 minuten wandelen. Leuke restaurants en openbaar vervoer vlakbij. Aanrader zijn de verdeelfietsen die je voor 8 dollar per dag kan huren.
Het zwembad is ook zeer oudbollig, maar goed genoeg voor een plonske.
HOEWEL HET HOTEL beweert dat ze fietsen ter beschikking hebben is dit in de praktijk maar 1 fiets!!!

En Washington zelf is super mooi! Was heel aangename verrassing

Datum van verblijf: mei 2019
Manager104, Manager van Red Lion Hotel Rosslyn Iwo Jima, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2019

Hello 781svena,

Thank you for taking the time to write a review about hotel. We appreciate your comments about the bikes, they are available on first come first served basis and are very popular with hotel guests.

Beoordeeld op 14 oktober 2018

Het hotel voldeed prima aan onze wensen: gratis parking, metrohalte vlakbij (ongeveer 7 min. stappen naar Rosslyn), mooie buurt en ook Washington DC perfect te voet te doen. De kamer was niet groot maar wel erg netjes. Een aanrader!

Datum van verblijf: september 2018
Manager104, Manager van Red Lion Hotel Rosslyn Iwo Jima, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2018

Hello OlgaV2404,

Thanks for writing a review about our hotel.

We appreciate your comments about room and location.

Have a great week!

Beoordeeld op 10 juni 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijk behulpzame receptie, complete kamer met koelkast, goede douche en super bedden. 's morgens koffie en thee, gratis parkeren en best wel goede ligging tov de hoogtepunten. Sowieso zoeken zonder navigatie. Ligt in wijk met alle voorzieningen.

Datum van verblijf: juni 2018
Manager104, Manager van Red Lion Hotel Rosslyn Iwo Jima, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2018

Hello dirkjesx,

Thanks for taking the time to review our hotel.

We appreciate your comments about our staff and location.

We hope you have a great week and hope to see you again in the future.