Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 149
PricelineUS$ 149
Agoda.comUS$ 149
Orbitz.comUS$ 149
FindHotelUS$ 157
Lol.travelUS$ 161
Beoordeeld op 11 juli 2019

Een oud hotel die al drie keer van hotelketens is verandert. Daardoor lijkt het dat elke eigenaar het vernieuwen van de kamers vooruit geschoven heeft. Vies tapijt en een badkamers met kleine schimmel plekken en alles is oud.
Wel gratis parkeren in de parkeergarage en de metro is op 10 minuten loopafstand, maar ook lopend kom je in het centrum.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 19 mei 2019 via mobiele applicatie

Qua prijs, kwaliteit en ligging zeker goed voor washington! Alles verouderd, maar wel proper. Verwacht een oud motel. Zeer goede uitvalsbasis voor washington te verkennen. Mooi wijk op 5 minuten wandelen. Leuke restaurants en openbaar vervoer vlakbij. Aanrader zijn de verdeelfietsen die je voor 8 dollar per dag kan huren.
Het zwembad is ook zeer oudbollig, maar goed genoeg voor een plonske.
HOEWEL HET HOTEL beweert dat ze fietsen ter beschikking hebben is dit in de praktijk maar 1 fiets!!!

En Washington zelf is super mooi! Was heel aangename verrassing

Datum van verblijf: mei 2019
Manager104, Manager van Red Lion Hotel Rosslyn Iwo Jima, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2019

Hello 781svena,

Thank you for taking the time to write a review about hotel. We appreciate your comments about the bikes, they are available on first come first served basis and are very popular with hotel guests.

Beoordeeld op 14 oktober 2018

Het hotel voldeed prima aan onze wensen: gratis parking, metrohalte vlakbij (ongeveer 7 min. stappen naar Rosslyn), mooie buurt en ook Washington DC perfect te voet te doen. De kamer was niet groot maar wel erg netjes. Een aanrader!

Datum van verblijf: september 2018
Manager104, Manager van Red Lion Hotel Rosslyn Iwo Jima, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2018

Hello OlgaV2404,

Thanks for writing a review about our hotel.

We appreciate your comments about room and location.

Have a great week!

Beoordeeld op 10 juni 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijk behulpzame receptie, complete kamer met koelkast, goede douche en super bedden. 's morgens koffie en thee, gratis parkeren en best wel goede ligging tov de hoogtepunten. Sowieso zoeken zonder navigatie. Ligt in wijk met alle voorzieningen.

Datum van verblijf: juni 2018
Manager104, Manager van Red Lion Hotel Rosslyn Iwo Jima, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2018

Hello dirkjesx,

Thanks for taking the time to review our hotel.

We appreciate your comments about our staff and location.

We hope you have a great week and hope to see you again in the future.

Beoordeeld op 28 augustus 2017

Prima hotel met goede prijs/kwaliteitsverhouding.
De American diner op het terrein is ook een aanrader om goed te ontbijten.

De ligging is prima, het ligt op steenworp afstand van de grote begraafplaats Arlington en het Iwo Jima monument.
Washington is goed te bereiken te voet of met de bus.

Goede tijd gehad! Bij een volgend bezoek gaan we weer naar dit hotel.

Datum van verblijf: mei 2017
Manager104, Manager van Red Lion Hotel Rosslyn Iwo Jima, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2017

Hello,

Thank you for staying at the Best Western Rosslyn Iwo Jima and for taking the time to share your feedback with us and the Tripadvisor community.

I appreciate your feedback about our hotel and our staff.

Have a great week.