Vandaag geopend: 07:30 - 09:00, 11:00 - 12:00, 16:30 - 17:00
Pitstop Foodie Tour
5 beoordelingen
vanaf 61,49Ā US$
Beoordeeld op 15 maart 2020

Super leuke fiets tour gehad door Kuala Lumpur, heerlijk ontspannen en relax op de fiets naar plekken, waar je normaal niet zo snel komt! KK, onze gids wist ons enthousiast alles te laten zien en te vertellen! Je wordt in die 4 uurtjes goed verzorgd! Leuke gasten die het hebben opgezet en een mooi initiatief achter MikeBikes. Zeker een aanrader als je in Kuala Lumpur bent!

Datum van activiteit: maart 2020
MauriceJanssen18, Manager van MikeBikes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2020

Hoi Leonyyyy, Hartelijk bedankt voor je excellentje op TripAdvisor en het aanraden van onze tours! Fijn dat je zo genoten hebt. KK en alle andere gidsen weten je feilloos te vertellen over de cultuur en geschiedenis van hun stad. De gastvrijheid zit in hun DNA en ze leiden je langs onbekendere plekken en highlights. MikeBikes wordt ondersteund door het Ministerie van Tourism, Arts and Culture Malaysia en de Nederlandse Ambassade omdat we een aantal sociale doelen in ons business plan hebben opgenomen. Het teruggeefproject, profits vloeien terug naar de locals, wordt toegejuichd en tegelijkertijd wordt door de groene manier van voortbewegen het milieu ontlast. Groetjes van Team MikeBikes.

Beoordeeld op 13 maart 2020 via mobiele applicatie

Mooie route langs plekken die we nog niet eerder gezien hebben in Kuala Lumpur. Goede lokale gids, kortom een geweldige ervaring

MauriceJanssen18, Manager van MikeBikes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2020

Hoi Roland,
Dank voor het delen van je geweldige ervaring! De gidsen, inclusief Felix, weten je de minder bekende en leuke plekken te tonen. De Sunset heeft een gevarieerde route waarbij je duidelijk The City of Contrasts and Diversity proeft.
Dank! Groetjes van Team MikeBikes.

Beoordeeld op 12 maart 2020 via mobiele applicatie

Een leuke en mooie en ook relaxde tour waarin we in 4 uur tijd veel mooie plekken in KL hebben gezien waar we anders niet zouden zijn geweest. Zeer vriendelijke gids 'Hang' die veel vertelde over de stad en Maleisiƫ en ook leuke foto's van ons maakte!

MauriceJanssen18, Manager van MikeBikes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2020

Hoi,
Zeer bedankt voor jullie review! Je komt inderdaad op plekken waar je zonder tour guide niet snel zult komen. Hing, net zoals alle andere gidsen, gastvrij en vindt het geweldig om de gasten hun KL te tonen.
Dank je! Groetjes, Team MikeBikes.

Beoordeeld op 11 maart 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Pitstop Foodie Tour

Deze week de pitstop foodie tour gedaan. Enthousiaste gidsen die iedereen veilig door het verkeer loodsten. Vier restaurants aangedaan waar we Chinees, Indisch en Maleisisch gegeten hebben. Leuke manier om de lokale keuken te leren kennen.

Hoi Yvette,
Dank voor je review! De gidsen zijn bekend met de fietsvriendelijke steegjes en hoe jullie te leiden tijdens het verkeer op drukkere plaatsen. Ze stoppen bij restaurantjes die geselecteerd zijn op kwaliteit lokaal eten, hygiƫne en parkeren van de fietsen. Het is een tour waarbij je het multiculturele aspect van Maleisiƫ tijdens het eten proeft! Dank nogmaals en groetjes van Team MikeBikes.

Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Zowel de authentic tour als de sunset and night tour gedaan. Heerlijke tochten gehad. Ik was in KL voor een congres en daardoor relatief weinig tijd om de stad te bezoeken. De fiets is dan een welkome uitkomst om snel de stad te ervaren. Onderweg de Maleisische keuken geproefd. De rijwind zorgt ervoor dat de temperatuur geen belemmering is. Een aanrader!

MauriceJanssen18, Manager van MikeBikes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2020

Hoi Debby,
Super dat je 2 tours gedaan hebt. Ze zijn verschillend qua afstand en tijd. De Sunset gaat door 8 verschillende gebieden en de Authentic is een gedetailleerde tour in 2 oude gebieden. De fiets is inderdaad ideaal. Je overbrugt een grote afstand op een relaxte manier en kan zo een vrij complete indruk krijgen van de stad in relatief korte tijd. De gidsen zorgen ervoor dat je op een veilige manier de stad kunt zien. Daarnaast weten ze veel en op een leuke wijze interessante culturele en historische kenmerken over de metropool te vertellen.
Dank voor je aanrader! Groetjes van Team MikeBikes.