Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.875)
Beoordelingen filteren
2.875 resultaten
Waardering van reizigers
985
1.129
517
152
92
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
985
1.129
517
152
92
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.875 beoordelingen
Beoordeeld op 27 november 2016 via mobiele applicatie

Groot hotel, jammer niet in het centrum gelegen.
Groot lobby, gezellige thee time in de Mayfair.
Duidelijk aan het moderniseren toe (slijtage) vrij kleine kamers, en slecht uitzicht.
2 soorten ontbijt, Japans, wat rustiger en Westers ontbijt buffet.

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Y0ngT
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Westin_Miyako, フロント オフィス マネージャー van The Westin Miyako Kyoto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2016
Google-vertaling

Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 oktober 2015

Wij boekten een executive deluxe twin room. Het was een teleurstelling. Een onpersoonlijk hotel zowel qua inrichting als benadering. Niet smaakvol, suffig en saai. Geen bijzonder uitzicht of omgeving. Wat ze pretenderen maken ze niet waar.The Westin Executive Club is een aanfluiting. De service en het gebodene qua eten en drinken zijn beschamend. Veel te weinig voor teveel geld.

Datum van verblijf: april 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank ElsTijssen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
The_Westin_Miyako, フロント オフィス マネージャー van The Westin Miyako Kyoto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2015
Google-vertaling

Thank you for taking time to write your recent stay with us on Tripadvisor. We value your feedback in regards to Executive lounge and appreciate the thought you have put in. We shall discuss internally. We hope that you had a memorable stay with us and appreciate your feedback again as it will assist us in further improving our service.We look forward to welcoming you back in the near future

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WestinMiyakoH, マネージャー van The Westin Miyako Kyoto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WestinMiyakoH, フロント オフィス マネージャー van The Westin Miyako Kyoto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WestinMiyakoH, フロント オフィス マネージャー van The Westin Miyako Kyoto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken