Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.414)
Beoordelingen filteren
1.416 resultaten
Waardering van reizigers
447
675
227
43
24
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
447
675
227
43
24
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.416 beoordelingen
Beoordeeld op 30 december 2018 via mobiele applicatie

De ligging t.o. Station Kyoto is geweldig. De kamers zijn schoon en netjes. De bedden zijn idd Japans kort maar wel breed genoeg. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. De schoonmakers maken goed schoon en het bad is heerlijk.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde alleen
Bedank BjornP394
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MalikoY, フロント オフィス マネージャー van Ibis Styles Kyoto Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 januari 2019
Google-vertaling

Dear Mr./Ms. BjornP394

I appreciate you sharing your feedback following your stay at ibis Styles Kyoto Station.
We are pleased you enjoyed the room, breakfast and our location.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
We look forward to welcoming you to our hotel again in the future.

Warm regards,

Mariko Yamamoto
Front Office Manager
ibis Styles Kyoto Station

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 mei 2018

Dit hotel is zeer centraal gelegen tegenover het treinstation.
Inrichting met frisse kleuren.
De kamers zijn niet groot , maar voorzien van prima bedden
Goed ontbijt in te klein zaaltje
Grootste manco van dit hotel, 2 liften is ochtends te weinig als iedereen wil ontbijten en uitchecken. Trap alleen voor noodgevallen.
In het station een enorme keuze aan restaurants
Op 2e verdieping ontbijtzaal, snack en drankenautomaat en wasmachine n droger

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank jvdh2016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MalikoY, フロント オフィス マネージャー van Ibis Styles Kyoto Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018
Google-vertaling

Dear jvdh2016

Thank you for taking the time to comment on your stay at ibis Styles Kyoto Station.
We are fortunate to be located in walking distance to public transportation, shopping areas and fine restaurants.
Regarding the elevator, an emergency staircase can be available from the reception floor to the ground floor during the morning rush hour. Please ask at reception on your next visit.
Your concerns and feedback have been acknowledged and will be taken into consideration when further plans are done to renovate the hotel.
I hope to welcome you back in the future for a more pleasant experience.

Kind regards,

Front Office Manager
Mariko Yamamoto
ibis Styles Kyoto station

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 april 2018

net als anderen ben ik hierheen gegaan omdat ik met accor punten kon betalen.
Ik wist vooraf wat ik kon verwachten, maar toch een korte review

De ligging is perfect, tegenover het station, dus JR, Metro, bus en Shinkansen zijn erg goed te bereiken, het aanbod restaurants is wat minder, maar onder het station en aan de andere kant van het station zitten genoeg opties.

De kamers zijn echt ontzettend klein, zeker als ik het vergelijk met Tokio en Kobe. Ik kreeg een kamer upgrade, maar ik wil niet weten hoe klein de normale kamers zijn, zeker als je er met 2 personen slaapt.
Het ontbijt is te doen als je erg vroeg bent, dus vaak is het beter om deze gewoon over te slaan. Er is internet, maar deze werkt amper als iedereen het gebruikt (dus in de avond).

In deze stad ga je toch niet veel op het hotel zitten, als slaapplek is het prima, mits je weet wat je kan verwachten ... :)

Kamertip: Achterkant,
Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Nielsch_NL
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MalikoY, フロント オフィス マネージャー van Ibis Styles Kyoto Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2018
Google-vertaling

Dear Nielsch_NL

Thank you for taking the time to pass on your feedback on Trip Advisor regarding your stay at ibis Styles Kyoto Station.
I am grad that you were happy with the location. However we do apologize that we cannot respond to your expectations regarding size of the room and breakfast. We offer Free breakfast so that we set a long time for breakfast between 6:30 to 10:30 but the restaurant was very crowded as many people went to restaurant same time. Regarding the breakfast buffet, it can be exchanged to the breakfast box for those in a hurry. Please ask at the reception in advance on your next visit.
Thank you again for your time and I do hope we can welcome you back to the hotel in the future.


Kind regards,

Front Office Manager
Mariko Yamamoto
ibis Styles Kyoto station

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 mei 2017 via mobiele applicatie

Veel te veel kamers voor 2 kleine liften en 1 kleine ontbijtzaal. Verkeerd ingedeeld hotel, met restaurant op verkeerde verdieping en geen trappen om lift te ontlopen. Totaal niet handig. Kamers zijn ook heel klein, maar grootste ongemak zijn de liften.

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 21daphnev
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van management:Gereageerd op 2 juni 2017
Google-vertaling

Dear Daphne v,

Thank you for taking the time to review your stay on Trip Advisor. With regards to the elevators, I apologize for the inconvenience experienced on this occasion. Your feedback will be taken into consideration when further plans are done to renovate the hotel.

Regarding the elevator, an emergency staircase can be available from the reception floor to the ground floor during the morning rush hour. Please ask at reception on your next visit.

I hope to welcome you back in the future for a more pleasant experience.

Kind regards,

Takeshi Nyuhara
Front Office Manager
H9418-FO@accor.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 mei 2017 via mobiele applicatie

De ligging is super handig van dit hotel. Namelijk tegenover het station aan de zijde waar de Shinkansen stop.
De kamers zijn echt Japans klein, echter de bedden zijn breed zat. Op de 2de etage zijn twee wasmachines (300 yen) en twee drogers (100 yen/30 min).
Het aangeboden ontbijt is matig en de ruimte is veel te klein voor het aantal gasten. Het aantal gasten en het aantal verdiepingen levert ook een probleem op met de lift. In de morgen sta je met pech zo meer dan 6 minuten te wachten. De lift is te vol en gaat je verdieping voorbij of de lift gaat naar een hogere verdieping. Trappen zijn niet toegankelijk.

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 528wilfredb
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van management:Gereageerd op 2 juni 2017
Google-vertaling

Dear Wilfred B,

Thank you for taking the time to pass on your review regarding your recent stay at ibis Styles Kyoto Station. We are pleased that you found the location to be convenient. We are fortunate to have Shinkansen exit just across the road from the hotel.

However I was concerned to read your comment about the breakfast and the elevators. Your feedback is appreciated and will be taken into consideration when further plans are done to renovate the hotel. An emergency staircase can be available from the reception floor to the ground floor during the morning rush hour. Please ask at reception on your next visit.

I hope to welcome you back in the future for a more pleasant experience.

Kind regards,

Takeshi Nyuhara
Front Office Manager
H9418-FO@accor.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken