TripAdvisor

vanaf 58,49 US$
vanaf 77,00 US$
vanaf 81,25 US$
Beoordeeld op 31 mei 2019 via mobiele applicatie

Mooie natuur, gezellig, schoon, veel mensen. Leuk om te wandelen en op te varen met een privé bootje. Aanrader!!!

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 27 januari 2019

Mooie en rustieke omgeving. Ik ben er in de winter geweest, dan is het wat minder, maar als je er in het voorjaar komt, dan zul je hier zeker geen spijt van krijgen. Zorg wel voor een Engels sprekende gids ...

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 25 september 2018 via mobiele applicatie

Een leuke boottocht van 45 minuten. Leuk om te doen. Ook kan je een aardige wandeling bij het kleine meer maken.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dit is absoluut de moeite waard. Wel erg druk met Chinezen die hier ook’n kijkje komen nemen met het hele gezin. Een boottochtje op het meer is een must! Achterop het 1 Yuan biljet staat een tekening van dit meer met speciaal gevormde boeien, die achterin het meer
nig te zien zijn. Doen !

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooie natuur, heerlijk om rustig te struinen, maar niet het hoogtepunt van onze reis. Het was gelukkig wel veel minder toeristisch dan we verwacht hadden.

Datum van activiteit: mei 2018