Vandaag geopend: 00:00 - 00:00

vanaf 58,49 US$
vanaf 81,25 US$
vanaf 77,00 US$
Beoordeeld op 22 januari 2018

Is een mooi, groot meer ten westen van het centrum van Hangzhou, goed toegankelijk en bereikbaar met vele lijnen van het openbaar vervoer. Prachtig om hier te wandelen, maar wel druk!

Beoordeeld op 16 november 2017

We zijn 2x dit park gaan bezoeken( rechtover ons hotel) eenmaal s'morgens vroeg voor een wandeling , je bent er dan bijna alleen en je kan rustig kijken naar oudere mensen die aan het sporten zijn.
In de namiddag hebben we een boottocht gedaan samen met duiiiiiiizenden chinezen.
Het is er dan heel druk, langs het meer zijn er tal van restaurants.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 11 november 2017 via mobiele applicatie

Op een zonnige dag gewoon naar toe wandelen en genieten. Dit is een plaats die je moet gezien hebben als je in HangZhou bent. Een aanrader.

Beoordeeld op 8 november 2017 via mobiele applicatie

Best leuk om even over het meer te varen maar het moment dat wij er waren was ongeveer heel China daar was voor het mooie even te druk leuk om er even een rondje om het meer te fietsen is goed te doen.

Beoordeeld op 29 oktober 2017 via mobiele applicatie

Hele meer rondgelopen, het is echt een bijzonder mooie plek. Ik was er in het weekend .Overal zijn locals aan het wandelen, sporten of dansen. Prachtige vergezichten en bootjes op het water. Echte highlight voor mij.

Datum van activiteit: oktober 2017