Vandaag geopend: 00:00 - 00:00

vanaf 58,49 US$
vanaf 81,25 US$
vanaf 77,00 US$
Beoordeeld op 11 november 2017 via mobiele applicatie

Op een zonnige dag gewoon naar toe wandelen en genieten. Dit is een plaats die je moet gezien hebben als je in HangZhou bent. Een aanrader.

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 8 november 2017 via mobiele applicatie

Best leuk om even over het meer te varen maar het moment dat wij er waren was ongeveer heel China daar was voor het mooie even te druk leuk om er even een rondje om het meer te fietsen is goed te doen.

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 29 oktober 2017 via mobiele applicatie

Hele meer rondgelopen, het is echt een bijzonder mooie plek. Ik was er in het weekend .Overal zijn locals aan het wandelen, sporten of dansen. Prachtige vergezichten en bootjes op het water. Echte highlight voor mij.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 11 oktober 2017

Maak een boottocht op het West Lake. Je hebt prachtig zicht op de skyline van Hangzhou. Een fietstocht maken kan ook, maar het is erg druk met wandelaars, scooters en shuttle bussen.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 9 oktober 2017 via mobiele applicatie

Om het meer heen kun je een leuke fietsroute doen van ongeveer 15 km. Je komt op deze manier langs allerlei bezienswaardigheden. Wij waren er in een nationale vakantie. Dan is het wel heel erg druk. Prima uitje om je een dagje te vermaken in Hangzhou.

Datum van activiteit: oktober 2017