TripAdvisor

Beoordeling van Asia Bistro

Asia Bistro
Geclassificeerd als nr. 4 van 3.024 Restaurants in Hangzhou
29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Super hotel met prachtige kamers en restaurant. Hele fijne bediening. Staan voor je klaar. Je voelt je thuis!!

Datum van bezoek: maart 2017

4 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel van ontbijt, lunch als diner in dit hotel genoten. Erg gevarieerd allemaal. Buffet ziet er prachtig uit.
Ook a la carte eten mogelijk en ruime keuze.
Personeel is bijzonder vriendelijk.

Datum van bezoek: maart 2017
17 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij verre het beste ontbijt op de route. Wij komen als KLM-ers best veel in goede hotels maar het ontbijt in dit hotel is super gevarieerd. Van fruit tot verse sappen, van vele soorten brood tot eivariaties, van dumplings tot verse Chinese gerechten.
Erg goed allemaal en als je daarnaast dan ook nog bediend wordt door vriendelijk personeel die graag meerdere overheerlijke cappuccino's komt brengen.
Oftewel een genot om hier het ontbijt te nuttigen.

Datum van bezoek: februari 2017
8 januari 2017 beoordeeld

Wil je fantastisch ontbijten, lunchen of dineren met een geweldige variatie, kom dan naar dit restaurant in het prachtige JW Mariott hotel. Attente en vriendelijke bediening, je voelt je een koning te rijk!

Datum van bezoek: december 2016
29 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier op eerste kerstdag met een groep van 12 personen. Wat een fantastisch uitgebreid en luxe buffet voor een zeer redelijke prijs! Voor slechts RMB 48.- extra kun je er goede Franse wijn bij drinken. Attente service! We komen hier graag weer terug.

Datum van bezoek: december 2016

In Asia Bistro geweest? Deel je ervaringen!