TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 17 mei 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel met super vriendelijke service. Bij binnenkomst door vriendelijke Nederlandse dame direct naar mijn suite gebracht waar we de check in hebben gedaan. Kamers zijn mooi en schoon. Uitzicht op het beroemde meer is mooi. Bed queen size slaapt heerlijk.
Op het dakteras heb je een mooi uitzicht en kan je heerlijk een drankje drinken en wat eten.
Mooi zwembad 150 cm diep, warme en koudwater bubbelbad, sauna en stoombad. Geen gebruik gemaakt van de mooie gym.
In de avoid heb je achter het hotel een gezellige avond markt.

Ontbijt is zeer uitgebreid met overheerljke vers geperste sapjes.

Datum van verblijf: mei 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 februari 2016

Geweldige service. Vriendelijk personeel. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, zowel westers als Chinees. Heerlijke ruime kamer. Veel mogelijkheden om uitstapjes te maken. Naar een pagode, markt, theeplantages, boottochten over het meer en de prachtige show op het westlake.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 2 december 2015 via mobiele applicatie

Wyndham is voor Westerlingen wellicht niet de eerste keuze met ketens als Sheraton, Marriott en Hyatt voorhanden.
Wij vinden het echter een uiterst prettig hotel door de geringe omvang.
Verder heeft het duidelijk een Westers management. Ook zijn er veel Europeanen werkzaam. Dit maakt het voor ons extra prettig.
Al het personeel vriendelijk en attent,
Simpelweg een prima verblijf gehad.
Wij waren hier nu voor de 2e keer en komen zeker terug.
Extra plus is de directe ligging aan het Westlake!

Datum van verblijf: december 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 januari 2014

Europees management/ Verschillende nationaliteiten aan de frontdesk/ sterk service gericht/ vriendelijke en profesionele medewerkers/ schone kamers/ uitgebreid buffet/ zakelijk voldoende faciliteiten (overall gratis wifi)

Kamertip: Probeer een kamer aan de straatzijde te vermijden ivm het vroeg opkomende en luide verkeer in Hangzhou.
Datum van verblijf: januari 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 juni 2012

De kamer,het personeel en de restaurants in het hotel ; alles was onovertroffen goed. De lokatie in de stad en vlakbij park en het grote meer is ook heel goed.

Kamertip: Een kamer met zicht op het meer is super. .
Datum van verblijf: januari 2012