Beoordeeld op 24 maart 2015

Wij vlogen vanuit Shanghai naar Xi'an om het terracotta leger te bezichtigen. Aldaar hadden we een centraal gelegen hotel gezocht en in het Mercure bleek het verblijf zeer aangenaam. Inderdaad centraal gelegen, op loopafstand van de prachtige tempel, eenvoudig zonder franje maar daardoor ook aantrekkelijk. Vlakbij ligt een duurder hotel met een goed restaurant, ongeveer twee minuten.
Voor degenen die niet steeds de hoofdprijs willen betalen is dit een prima lokatie,
Chrisoetmestreech

Datum van verblijf: november 2014
Reistype: Reisde voor zaken
SofitelXian, Manager van Mercure Xian on Renmin Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2015

Beste Chris L,

Dank u zeer Carrière voor de tijd nemen om ons te voorzien van uw commentaar betreffende uw recente verblijf in Mercure on Renmin Square Xian.

Ik was erg blij om te horen dat u genoten van uw verblijf Dat en que la faciliteiten en diensten van het hotel voldeed aan uw verwachting. Dit is waar wij naar streven Zeker aan het bereiken doel dat ik ben u dankbaar voor ons te laten weten dat deze gelegenheid hebben we het te bereiken.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring en we kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen u terug in de nabije toekomst.

Hoogachtend,

William Yuen
Hotel Manager
Mercure Xi'an on Renmin Square

Beoordeeld op 25 juni 2014

Mooi hotel , prima ontbijt en heel vriendelijk personeel , mogelijkheid om in andere hotels van deze keten te gaan zwemmen of te gaan eten . Zeker een aanrader om in de de buurt leuke bezienswaardigheden te gaan bezoeken . Personeel staat altijd klaar om U raad te geven en te helpen .

Kamertip: Mooie locatie met vele mogelijkheden om mooie zaken te bezichtigen en heel vriendelijke en behulpzaam personeel .
Datum van verblijf: april 2014
SofitelXian, Manager van Mercure Xian on Renmin Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2014

Geachte gast,

We waarderen het zeer uw commentaar betreffende uw verblijf in het Mercure on Renmin Square Xian. Het is altijd een plezier om feedback te krijgen.

Ik zal uw opmerkingen te delen met ons team. Ik ben er zeker van dat deze feedback zal dienen als een aanmoediging voor al onze medewerkers als we streven naar continue verbetering van de kwaliteit van onze dienstverlening.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring, en we hopen dat uw volgende bezoek zal zo aangenaam de vorige.

Mercure Xian on Renmin Square

Beoordeeld op 18 september 2013

Datum van verblijf: september 2013
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
SofitelXian, Manager van Mercure Xian on Renmin Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2013

Beoordeeld op 3 september 2013

3 dagen Mercure in Xian geboekt, we kregen bij aankomst metten een upgrade naar een suite. Het feit dat je van alle faceliteiten van de hotels van de Accor group gebruik kunt maken is ronduit geweldig. Leuk zwembad in het Sofitel.

Datum van verblijf: juni 2013
SofitelXian, Manager van Mercure Xian on Renmin Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2013

Geachte gast,

We zeer op prijs uw commentaar betreffende uw verblijf in het Mercure on Renmin Square Xian. Het is altijd een plezier om positieve feedback te krijgen.

Ik zal uw reacties delen met ons team. Ik ben er zeker van dat deze feedback zal dienen als een aanmoediging voor al onze medewerkers als wij streven naar continue verbetering van de kwaliteit van onze dienstverlening.

Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaringen, en we hopen dat uw volgende bezoek zullen zo aangenaam de vorige.

Mercure Xian on Renmin Square

Beoordeeld op 1 september 2011