Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel, 2 overnachtingen.
Kamers en badkamer voldoende, niet altijd even netjes afgewerkt en gerepareerd.
Airco liet te wensen over, konden het niet koeler krijgen dan 25℃ ! (Buiten temp was 32℃. ) vriendelijk personeel spraken gebrekkig Engels.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

Grote en mooie kamer met enorme badkamer. De kamer is schoon en de wifi werkt goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel ligt redelijk centraal gelegen aan een drukke kruising. Zeker de moeite waard om te verblijven.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 15 november 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel de bedden zijn voor ons net iets te hard maar dat is een beetje normaal hier in China. Ontbijt is erg goed ligt van alles. Enige min punt dat wij er waren stond de kachel al aan en was het 26 graden op de kamer even te gek. Voor de rest kamers zijn groot heerlijke douche apart ligbad en een gezellige bar met een erg grappig wijn chateau van hout op de 2de verdieping.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 4 januari 2017

Alles er op en eraan, jammer dat de receptie geen Engels spreekt, maar onze gids was in 1 woord geweldig. Prachtig hotel met erg lekker eten. Mooie ruime kamers. Vanuit het hotel kan je gemakkelijk meteen in het gewone Chinese leven komen

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 26 oktober 2015

1 x geslapen , onderdeel groepsreis Sinorama ( voor review Sinorama China reis met Yantzee cruise : zie Tripadvisor.com - forum Sinorama ) Alle deelnemers in onze groep waren hierover eens: de zachte matras geeft prima ondersteuning. Rookvrij hotel, grote kamer met alle voorzieningen. Leuke wandeling door park naar metro. Alle bezochte hotels hadden : badkamer met bad, dubbele wastafel afzonderlijk toegang tot toilet en douche, strijkijzer en strijkplank, badjassen en badslippers, gratis wifi in lobby. Ontbijt beperkt continentaal, uitgebreid warm buffet.

Datum van verblijf: oktober 2015