Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.138)
Beoordelingen filteren
1.138 resultaten
Waardering van reizigers
446
467
154
48
23
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
446
467
154
48
23
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.138 beoordelingen
Beoordeeld op 1 november 2016

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
SofitelXian, General Manager van Grand Mercure Xian on Renmin Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2016
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 2 mei 2016

Uitstekend hotel met attente en vriendelijke service. Goede kamer en uitgebreid ontbijtbuffet. Dichtbij het centrum en rustig gelegen met fraai aangelegde tuin. Als ik weer naar Xian zou gaan, wilde ik hier weer logeren.

Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mercure Hotels
Bedank beal831l
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SofitelXian, General Manager van Grand Mercure Xian on Renmin Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for staying at Grand Mercure Xi'an on Renmin Square and taking the time to share your staying experience with us.

Your recognition gives us a lot of encouragement while we strive continuously for excellent guest experience. We look forward to welcoming you again in the future.

Yours sincerely,
Rudy Rodas
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 april 2016

Heerlijk hotel met fijne grote hotelkamers en comfortabele bedden.
Ontbijt is prima, maar bediening zou bij een hotel van deze klasse wel een tandje beter kunnen. Personeel aan receptie zeer vriendelijk en behulpzaam.
Mooi complex met fijne fitness, sauna en zwemfaciliteiten.

Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank JLT001
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SofitelXian, General Manager van Grand Mercure Xian on Renmin Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for staying at Grand Mercure Xi'an on Renmin Square and providing us with the gift of feedback.

It is such a pleasure to know that our products and services have made your recent stay a pleasant one. Your recognition is giving us a lot of encouragement. At the same time, I appreciate your higher expectation on the breakfast experience, and we will definitely work on that.

We look forward to welcoming and serving you again in the near future.

Yours sincerely,
Rudy Rodas
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 maart 2016

Vriendelijk ontvangst bij de receptie. Beetje gedateerd maar zeer netjes en schoon hotel. Ontbijt was uitgebreid en zeer goed. Ruime badkamer met alles wat je nodig hebt aanwezig. Goede bedden. De concierge Jim Zhong heeft ons heel goed op weg geholpen. Een echte aanwinst voor het hotel. Spreekt ook goed engels.
Wij waren hier voor zaken en voor de toeristische attracties. Het was een goede combinatie. Bell tower, Drum tower, Moslim street, fietstocht over de stadsmuur en natuurlijk het terra cottaleger. Alles in 2 dagen gezien.

Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mercure Hotels
Bedank 69asje
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SofitelXian, General Manager van Grand Mercure Xian on Renmin Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2016
Google-vertaling

Dear 69asje,

Thank you for your comments regarding your stay at the Grand Mercure Xian on Renmin Square.

We are very pleased to hear that you found the hotel clean and comfortable although a bit dated and our staff friendly especially Jim.

Once again, thank you for sharing your experience and we look forward to welcoming you back in the future.

Sincerely

Rudy Rodas
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 juli 2015 via mobiele applicatie

We hadden een goede ontvangst bij de receptie, vriendelijk en er werd al veel uitgelegd over xian. Het hotel zelf is een beetje gedateerd. Maar ligt rustig in een parkje, samen met het sofitel en mercure hotel. De kamers zijn ruim met een groot bed en ruime badkamer. Wel tijd voor een opknapbeurtje. Ontbijt is top! Veel keuze. Voor het zwembad moesten we naar het sofitel, en dat viel vies tegen. Verplicht badmuts kopen. Het water is troebel en erg chloorrijk, voelde helemaal niet fris aan. De spa met sauna en stoombad is oud. De helft deed het niet en het was er verre van schoon. Ook geen omkleedcabines. Daarom maar 4*

Datum van verblijf: juli 2015
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Kevinkamperman
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SofitelXian, General Manager van Grand Mercure Xian on Renmin Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2015
Google-vertaling

Dear Mr. Kevinkamperman,

Thank you for spending your time sharing with us your recent stay.

We are glad that you find the room spacious and the breakfast is great.

We would like to apologize for the issue you experienced with the swimming cap. The issue has been addressed with the team. We will be providing complimentary swimming caps for guest use. Thank you for bringing this to our attention.

Your sincerely

Rudy Rodas
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken