Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Xi'an
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.547)
Beoordelingen filteren
1.547 resultaten
Waardering van reizigers
1.015
385
105
26
16
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.015
385
105
26
16
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.547 beoordelingen
Beoordeeld op 7 juli 2017

We hebben in juni 2017 vijf nachten in het Hilton geslapen met 2 volwassenen en 4 jonge kinderen van 7 tot en met 11. We hadden het executive pakket genomen. Dat betekende dat we beneden in het restaurant konden ontbijten (wat uitstekend was), maar ook toegang hadden tot de executive lounge. Daar was het lekker rustig en kon je 's middags hapjes en 's avonds diner (beperkte selectie) eten en gratis drinken pakken, Wij en de kinderen hebben genoten.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank SergeAmsterdam
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Fredy P, General Manager van Hilton Xi'an, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2017
Google-vertaling

Dear SergeAmsterdam,

Thanks you for sharing your feedback and staying with us,

we are so please you have enjoy our hotel facilities and the Executive loung, we glad as well to hear your children had good time in our hotel and enjoyed it.

Once again thanks you for rating us 5 out of 5, and hope to welcome you agin to Xi"an

Warm regards

Fredy Pascal Hauc

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 juni 2016

Prachtige lobby bij entree, vriendelijke checkin met direct upgrade naar toegang executive lounge. Kamer bleek niet prettig te ruiken en airco was kapot. Na melding is het uiteindelijk opgelost met een upgrade naar een suite. Zeer vriendelijk en voorkomend personeel, goede service en prima ligging aan de rand van de oude stad. Prettige executive lounge met wat kleine selectie maar wel van goede kwaliteit. Ik zou hier zeker terugkomen.

Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank Frank B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 juli 2014

hilton xian is goed gelegen om bezienswaardigheden te bezoeken. ze hebben een zeer goede service en de concierge staat altijd ter beschikking. de kamers zijn zeer modern en comfortabel. ben er maar 1 nachtje geweest maar zou zeker terug gaan. gezellige bar. in het restaurant, buffet of ala carte, hebben ze een heel grote keuze. seafood bij de fleet, chinees eten, europees, alles wat je maar wil!!

Datum van verblijf: juli 2014
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
1  Bedank antwerp188636
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
1 week geleden beoordeeld

Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PaulWangga, 总经理 van Hilton Xi'an, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 weken geleden beoordeeld

Datum van verblijf: september 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PaulWangga, General Manager van Hilton Xi'an, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken