Beoordeeld op 8 augustus 2018

Erg prettig en comfortabel hotel met een zeer klantvriendelijke staf. Ontvangst is allerhartelijkst, kamers heerlijk, ontbijt geweldig. Helemaal super! Het personeel spreekt uitstekend Engels en is altijd alert.

Datum van verblijf: juli 2018
AlexanderHouseSPb, Директор по продажам van Alexander House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018

Dear 311caroline,
Thank you for choosing Alexander House for your stay and the very pleasant words of your feedback.
Such words are the best inspiration for our team, it is great to see the happy smiles on the faces of our guests.
We will be glad to welcome you back to Alexander House some day in future!

Beoordeeld op 6 mei 2018

Dit hotel voelt als een thuis. Het personeel is zeer vriendelijk, grote mooie kamers, schoon en een uitgebreid ontbijt. Mooie binnentuin, de kamers bevinden zich in een prachtig pand. Door de persoonlijke benadering voel je je welkom.

Kamertip: Wij zaten in de kamer Amsterdam, wij hadden een prachtig uitzicht op de kerk.
Datum van verblijf: april 2018
AlexanderHouseSPb, Директор по продажам van Alexander House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2018

Dear Maartenbeer,
Thank you for choosing "Alexander House" during you visit to Saint-Petersburg and writing the review. We are happy to hear that you felt like home while staying with us!
Our hotel is located in an old mansion, with lots of beautiful areas where guests can spend an evening by the fireplace or enjoy a glass of wine in our green patio.
Our team's greatest inspiration is to make our guests happy making their visit to St Petersburg most comfortable and easy.
Look forward to welcoming you at Alexander House some day in future!

Beoordeeld op 19 februari 2018

Wat een prachtige plek om het mooie St Petersburg te bezoeken. Zeer rustig gelegen aan het Kryukova Kanale, en op loop afstand van het wonderschone Marynski theater Ontzettend vriendelijke ontvangst en bediening en onze kamer was heerlijk ruim en mooi ingericht. We hebben ook heerlijk genoten bij de open haard van lekker eten en heerlijke wijnen. Je voelt je echt thuis in het Alexander House en we willen Monica, Maria, Daria en alle andere lieve mensen die we ontmoet hebben, hier erg voor bedanken. We komen zeker nog een keer terug. Groeten uit Amsterdam

Datum van verblijf: februari 2018
AlexanderHouseSPb, Директор по продажам van Alexander House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2018

Gelieve Kapitein Z,
Bedankt voor uw warme woorden en de review dat U al heeft geschreven. En, natuurlijk, van harte welkom weer in Alexander House!

Beoordeeld op 21 oktober 2017

Vanaf het boeken slaat gastvrijheid de klok. Je merkt meteen dat dit boetiek hotel aandacht heeft voor haar gasten. Vriendelijk en behulpzaam in goed Engels. Een copieus ontbijt, dat ook door de week tot 11 uur genoten kan worden. Tel je daar bij op de mooie zeer grote kamers, de bibliotheek en de rustige ligging dan heb je een heel fijn hotel, om zeker naar terug te keren. De paar minuten lopen voor je bij de metro bent heb je er graag voor over!!

Kamertip: Kamers aan de voorkant hebben het beste uitzicht, en zijn nog steeds zeer rustig.
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 7 juli 2014

we hebben afgelopen weekend 2 dagen in het Alexander House verbleven. Eigenlijk hebben we het hele verblijf als zorgeloos ervaren. Het personeel van het hotel is servicegericht op een ongedwongen manier. Dus geen overdreven aandacht en correctheid zoals je dat in andere (vaak grotere) luxe hotels vaak tegenkomt.
De inrichting van het hotel is origineel en echt anders dan anders. Wat ons betreft wel wat gedateerd. Het is luxe, maar zonder echt wow-effect.
Het ontbijt is heerlijk en heel uitgebreid, met veel verse producten. De dinerkaart is eenvoudig, maar er wordt wel echt goed gekookt!
Het hotel ligt wel wat ver af van het echte centrum van de stad, dat is jammer. We denken wel dat deze buurt nog in opkomst is en dus uiteindelijk steeds leuker gaat worden. In de buurt zelf is nu nog erg weinig te beleven qua restaurants, bars, winkels.

Datum van verblijf: juli 2014
AlexanderHouseSPb, Менеджер по связям с общественностью van Alexander House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2014

Hallo Reiziger0000,

Thank you very much for your review.
It was a pleasure for us to read that you found the atmosphere of our guest house nice and food delicious.
We do agree that our district is not well developed yet, but hope it will be much better in next years - huge repair works have begun this year and few restaurants opened last year nearby - so progress is observed. Please do come and visit us again.

Anna