Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

Heel goed hotel op een hele goede locatie. Alles tot in de puntjes verzorgd. Hier word je echt gastvrij onthaald. Ontbijt is uitgebreid, de bedden zijn van hele goede kwaliteit. De service is persoonlijk en goed. Van onze rondreis door Baltische staten en Rusland was dit met kop en schouder het beste hotel.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Alles, letterlijk alles is top ! De kamers, het ontbijt, het aanbod op de menu en drankkaart, ... Alle mensen kennen hun perfecte plaats, beleefd, vriendelijke, behulpzaam en toch discreet. Een aanrader !

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 6 mei 2017

Ik beoordeel dit Helvetia deluxe hotel als zeer goed, proper,modern,wifi, kluis,minibar aan betaalbare prijzen, en vlak bij de grootste laan van st petersburg alles op Rustg geen nachtlawaai.
Prima onderhouden.

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 mei 2017

Zijn hier geweest van 27 t/m 30 april 2017. Hadden vooraf contact gezocht ivm het regelen van vervoer van vliegveld naar hotel en voor een excursie met gids naar de Hermitage. Dit contact via de mail verliep al voorspoedig en beloofde veel goeds.
Helaas bij aankomst op vliegveld geen vervoer. Na een telefoontje gepleegd door de informatiedesk op het vliegveld naar het hotel, bleek dat helaas met het voorbereiden van de 9 mei viering de chauffeur vast stond in het verkeer. Na enig oponthoud werden we netjes opgehaald. Bij aankomst n het hotel werden we gelijk opgewacht en werden nogmaals de excuses aangeboden voor de vertraging. s ’Avonds heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel wat een beetje aandoet als een Ierse pub. De Kamers zijn goedverzorgd en schoon, bedden zijn goed en slapen heerlijk, er is zelfs een speciaal kussen menu. Volgende ochtend gebruik gemaakt van een erg uitgebreid ontbijtbuffet. Ook de gids, geregeld door het hotel, die ons begeleide naar de Hermitage wist ons heel veel te vertellen ook onderweg naar de Hermitage, in vloeiend Engels. Bij terugkomst op onze kamers was er als extra een schaal met fruit i.v.m. het vertraagde vervoer van de dag ervoor. Ook deze avond gegeten in het andere restaurant van het hotel, het leuke is dat er op de kaart een Russische vlag staat achter echte Russische gerechten. Al met al een hotel om zeker bij een volgend bezoek aan St. Petersburg terug te komen.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 5 mei 2016

Uitstekend hotel: superior kamer was heel schoon, had comfortabele bedden, een zitje en een bureau en voldoende kastruimte. Waterkoker en koffie/thee. Badjassen, slippers en toiletartikelen. De badkamer was wat klein en het bad had een heel hoge instap. Goed ontbijt, vriendelijke service. In het centrum. Geweldig verblijf.

Kamertip: De kamers aan de achterkant zijn rustiger. Een superior kamer heeft voldoende ruimte.
Datum van verblijf: april 2016