Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 23 februari 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel straalt luxe en historie uit. Het geheel is perfect gerenoveerd. De ligging kan niet beter; op enkele meters afstand van de centrale Nevsky Prospekt en het gelijknamige metrostation. Ruime en mooie kamers, een goede fitness met sauna en dompelbad, een sfeervolle bar en een fantastisch mooie ontbijtzaal met zeer uitgebreide keuze en attente bediening. De juiste keuze voor St. Petersburg!

Datum van verblijf: februari 2019
GrandHotelEurope, Управляющий van Grand Hotel Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2019

Beoordeeld op 31 oktober 2018 via mobiele applicatie

Dit is echt een waanzinnig goed hotel. Service, kamers en restaurants allen zeker 5 sterren waard.
Ontvangst is gewoon fenomenaal, conciergeservice fenomenaal en kamers gewoon top.
Ik las dat het wel duur is, maar daar kies je zelf voor. Het is de prijs echt waard.
Ontbijt is echt heel goed. Ok prijs is vrij duur, maar je krijgt waar voor je geld.
Zijn al dikwijls in 5 sterren hotels geweest maar dit is toch een niveau hoger dan we gewend zijn van dit soort van hotels.
Hartelijk dank voor deze fantastische citytrip.

Datum van verblijf: oktober 2018
GrandHotelEurope, Управляющий van Grand Hotel Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2018

Dear Guest,

Thank you very much for taking the time to share your feedback about the recent experience at Belmond Grand Hotel Europe. It is a true pleasure to read that you have enjoyed your stay with us.

Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Het Hotel is ruim 100 jaar oud en heeft de uitstraling van een klassiek 5-sterren Hotel. Wij werden vanaf de luchthaven opgehaald en uiterst vriendelijk in het Hotel ontvangen waar we zoals verzocht twee geschakelde kamers kregen, waarvan 1 upgrade naar een suite, zodat we met elkaar een gezamenlijke ‘huiskamer’ hadden. Voorzieningen zijn uitstekend. Ook zeer goede massage (hier word je stevig onder handen genomen, in positieve zin) gehad in de Spa. Spa voorzieningen op zich zijn wat karig (wel sauna en paar douches, maar dat is het, verder ook geen zwembad oid). Fitness ruimte heeft wel goede TechnoGym apparatuur. Minpunt was dat niet alle beloofde spa/food credits niet in de eindafrekening waren verwerkt, terwijl dit wel was gezegd. Dus hier moest ik zelf nog achteraan.

Datum van verblijf: mei 2018
GrandHotelEurope, Управляющий van Grand Hotel Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2018

Dear Guest,

Thank you very much for taking the time to share your feedback about the recent experience at Belmond Grand Hotel Europe. We deeply appreciate your valuable comments.

Beoordeeld op 3 januari 2017

Je hebt er een goed hotel aan, een van de beste van Sint Petersburg, ga wel voor de aanbiedingen en hou rekening bij het boeken dat het in roebels is en die kunnen stijgen op het moment van betalen. Het ontbijt is uitstekend en heerlijk stille kamers.

Kamertip: Neem een kamer met uitzicht op de straat.
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 29 november 2016

Met mijn dochter verbleef ik in het Belmond Hotel Grand Europe.
We hebben er een fantastisch verblijf gehad. Een schitterend hotel.
Vijf-sterren waardig. Genoten van het fantastische ontbijt. Maar bovenal van de ontzettend vriendelijke mensen. We voelden ons echt gasten. We hopen zeker nog een keer terug te gaan naar dit geweldige hotel!

Kamertip: Wij verbleven in een junior-suite met uitkijk op de Nevsky Prospekt. Was een prachtige junior suite.
Datum van verblijf: november 2016
GrandHotelEurope, Генеральный директор van Grand Hotel Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2016

Dear Guest,

Thank you very much for taking the time to share your feedback about experience at Belmond Grand Hotel Europe.

We look forward to welcoming you back soon to our hotel!

Kind regards,
Sjefke Jansen