Leg de laagste prijs van deze websites vast
117 US$
Orbitz.com117 US$
Tripadvisor117 US$
eDreams
Beoordeeld op 11 januari 2019 via mobiele applicatie

Wij waren hier drie nachten en konden helaas pas 3 uur inchecken. Excursie met hangbruggen geboekt om tijd te vullen. Viel wat tegen. Het eten is prima in de lodge maar zou dichter bij Boquete hebben willen zitten want weinig info in hotel vwb opties in omgeving behalve eigen excursies. Cabin was koud 14 graden 's nachts maar leuk. Dak van ijzeren platen zet uit en maakt enorm kabaal door temperatuurverschillen. Boquete is verder heerlijk om te hiken en ook aangename temperaturen van 26 graden gehad.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 22 februari 2016 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel met bijzondere ligging in de bergen op 1600 meter hoogte. Goede kamer met 2 kingsize bedden en badkamer met ruime douche(kop) met goede straal. Eenvoudig incl.ontbijt maar voldoende. Prachtig uitzicht vanaf terras van restaurant om relaxed met evt wijntje van uitzicht te genieten. Men kan er een canopy tour doen of hangbrug tour , maar je kan ook wandelen naar grotere hoogte...+/- 1800 meter via steile klim en goed verhard pad. Aanrader !!

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 6 oktober 2015

Hele rustige ligging, prachtige kamers en vriendelijke bediening, mooie uitzichten en er is de mogelijkheid om er kleine wandelingen in de buurt te doen, grote wandelingen enkel met gids!
Hotel ligt wel ver van de bewoonde wereld dus bijna verplicht om gebruik te maken van hun restaurant

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 5 oktober 2014

Het hotel ligt aan het eind van een stijle weg. Je auto moet power hebben. Het is een schoon en fraai ingericht en goed toegerust hotel, op acht kilometer afstand van het dorp. Het uitzicht is schitterend. Het restaurant biedt een goed ontbijt en gevarieerd uitstekend avondeten. Bij het hotel kun je een canopytocht maken en andere activiteiten ondernemen waaronder het lopen van een track (duur!) of een leuk bezoek aan een koffieplantage.

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 21 november 2013 via mobiele applicatie

Erg leuk resort met verschillende activiteiten zoals hiken, koffie tour, zip-line etc. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Je hebt wel een 4x4 drive nodig om boven te komen. Wanneer je met een taxi gaat moet je vaak het laatste stukje ook lopen, omdat de auto het niet trekt, maar het resort zelf heeft ook een taxi service.

Datum van verblijf: oktober 2013