Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 7 november 2023 via mobiele applicatie

Kamertip: Although the menu of the coffee place next door doesn’t look very inviting, you have to try it. It’s very good and very friendly.
Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 26 maart 2023

Kamertip: Car is needed to got o downtown Sur. Taste the great coffee beside.
Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 9 oktober 2023

Kamertip: Voiture indispensable. Hôtel situé dans une contre-allée. Visible de la route principale. A proximité d un concessionnaire automobiles
Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 28 april 2023 via mobiele applicatie