Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Word beloond met One Key
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 13 maart 2017 via mobiele applicatie

We verbleven in het hotel. Aardige mensen. Buiten de schildpadexcursie is er niets te doen daar. Dat geeft niet maar is wel handig om rekening mee te houden. We hebben beide excursies gedaan. In de avond hebben we 1 eierleggende schildpad gezien. In de ochtend 1 baby schildpadje.
Beste periode om te gaan is juni, juli, augustus.

Datum van verblijf: maart 2017
Vijay H, Manager van Ras al-Jinz Turtle Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2017

Dear Guest,

Greetings from Ras Al Jinz Turtle Reserve!!

Thank you for sparing your valuable time to share your feedback on your stay at Ras Al Jinz Turtle Reserve!

I am pleased to note that our services and facilities were up to your satisfaction. Your positive feedback about the Reserve is deeply appreciated and has been communicated to all the members of our team.

It was indeed a pleasure having you at the Ras Al Jinz Turtle Reserve and we look forward to welcoming you soon.

Beoordeeld op 22 november 2016 via mobiele applicatie

Wij boekten een excursie in de avond, deze begint om 20.30 uur. De weg ernaartoe is heel donker, dus je denkt misschien dat je verkeerd bent gereden, maar dat is niet zo. Er is een restaurant aanwezig waar je kunt deelnemen aan het buffet. Dit is in verhouding wat prijzig, maar het eten is goed. Wij betaalden 20 Rial voor 2 personen buffet, een fles water en 2 drankjes. De gidsen gaan eerst kijken of er schildpadden op het strand zijn, als dit zo is wordt je groep opgeroepen en betaal je je kaartje (5 Rial pp). Dan loop je in de groep naar het strand. Wij hebben 1 volwassen schildpad gezien die haar eitjes aan het begraven was. Daarna zagen we nog enkele kleine schildpadjes uit het zand komen en naar zee vertrekken. Het is heel bijzonder om dit van zo dichtbij te zien. Echt een aanrader!!

Datum van verblijf: november 2016
Vijay H, Manager van Ras al-Jinz Turtle Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2016

Dear Guest,

Greetings from Ras Al Jinz Turtle Reserve!

Thank you for sparing your valuable time to share your feedback on your recent stay at Ras Al Jinz Turtle Reserve!

It was indeed a pleasure having you at the Ras Al Jinz Turtle Reserve and we look forward to welcoming you soon again.

Beoordeeld op 18 november 2016 via mobiele applicatie

Wij bezochten deze attractie die door ieder werd aangeprezen en zagen na een lange wandeling en uitleg uiteindelijk 2 grote schildpadden. Ook werden ons enkele kleine schildpadje gewezen die de weg naar zee zochten. Weet niet of je deze beestjes niet beter 'rustig' hun eitjes laat leggen zonder een 100 tal pottekijkers.

Datum van verblijf: november 2016

Dear Guest,

Thank you very much for sharing your experience at the Ras Al Jinz.

We have been always committed to exceeding guest expectations and we are quite elated to know that, you enjoyed the guided turtle tour.

We would be expecting you during your next visit to Ras Al Jinz.

Beoordeeld op 1 oktober 2016

Vanuit Muscat naar schilpadden gereden. Staat op zich goed aangegeven vanuit Sur, alleen de naam op de borden veranderd nog wel eens. Bij het laatste stuk krijg je echt het gevoel in de middle of nowhere te rijden; als je dat gevoel krijgt zit je dus goed :-)

Inchecken ging prima, we hadden - vanwege de negatieve reviews van de slaapplekken in het reserve-gebouw zelf een ecotent gehuurd. Met je 4x4 naar boven (met gewone auto is ook goed te doen), een medewerker van het reserve komt met een golfkarretje achter je aan om de baggage te vervoeren naar je tent.

Het is ook een echte tent, maar wel voorzien van TV (wij kwamen overigens niet verder dan het laten verspringen van het lampje bovenop van rood naar groen) een airco-unit en een heerlijk bed. Het tentdoek wil nog wel eens klapperen, aangezien je op een heuvel staat met aan een kant het strand/zee en aan de andere kant een heuvel.

Gekozen voor een overnachting in het reserve, omdat je dan in de eerste groep voor de rondleiding op het strand bent en dus de schildpadden als eerste ziet; mensen die alleen de tour boeken zitten standaard in een latere groep en aangezien dat schildpadden naar verluid snel eieren leggen, is het handig in de eerste groep te zitten.

Om half negen onder leiding van gids Muhammed het - aardedonkere - strand op. Na een half uurtje lopen hebben de gidsen een eieren leggende schildpad ontdekt. Foto's maken en filmen mag, alleen zonder flits: heel verstandig om je camera/telefoon vooraf hierop in te stellen.

Op de terugweg een uitkomend nest met eieren gezien: je staat ineens tussen tientallen kleine schilpadjes. Echt geweldig.

De ochtendtour (zit er ook bij in als je op het reservaat overnacht) leverde opnieuw een eieren leggende schildpad op en een schildpad die terug naar zee kroop.

Een prachtige ervaring, maar wel met een flink prijskaartje. Wij vonden het de moeite waard!

Je kunt 's avonds eten bij het buffet. De reviews die wij gezien hebben (duur) hebben ons er toe laten besluiten niet te gaan eten in het resort: we hebben in de tent gegeten (geen keuken!).

Kamertip: Een ecotent heeft geen last van de samenkomst van (soms luidruchtige) toergangers. Wel een klapperend tentzeil
Datum van verblijf: september 2016
Vijay H, Manager van Ras al-Jinz Turtle Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2016

Dear Guest,

Thank you for staying with us at Ras Al JInz Turtle Reserve and reviewing us on this forum.

At Ras Al JInz Turtle Reserve, it is our constant endeavor to provide our guests with the best services and facilities hence we are glad that the services and facilities managed to delight you and added to your lodging experience. We are a preferred choice for leisure travelers around the world and your acknowledgement of the same pleases us.
Your remarkable review has been shared with our associates and they are thrilled and motivated also the point to improve has been noted.

Please accept our heartfelt gratitude and thank you again for making us your hospitality partner. We look forward to welcome you again.

Beoordeeld op 20 november 2015

Dit is iets dat je gewoon gezien moet hebben. Wij hebben zowel tijdens de avondtour als tijdens de ochtendtour schildpadden mogen zien nestelen. We verbleven in het research centre en de kamers daar zijn prima. Het diner en ontbijt zijn van normale kwaliteit. Het draait er allemaal om de schildpadden en de kennis van de rangers die je begeleiden tijdens het bezoeken van het strand is zeer groot, de uitleg is zeer duidelijk en de schildpadden worden niet gestoord tijdens het nestelen. Het centrum is goed bereikbaar en staat halverwege Sur al duidelijk aangegeven.

Datum van verblijf: november 2015
Vijay H, Manager van Ras al-Jinz Turtle Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2015

Dear Guest,

Thank you for sharing your compliments on Trip Advisor following your recent stay at Ras Al Jinz Turtle Reserve.

We were delighted to note that you had enjoyed your overall stay with us and made your holiday a truly memorable one.

It would be great having you back with us for a longer time to give you another memorable experience.

General Manager