TripAdvisor

vanaf 880,00 US$
vanaf 643,00 US$
vanaf 1.120,00 US$
Beoordeeld op 22 maart 2015

Omdat de maand maart niet de beste periode is om 's avonds de schildpadden te gaan spotten zijn wij in de middag naar het centrum gegaan. Het is aardig om te zien niet meer niet minder.

Datum van activiteit: maart 2015
Vijay H, Manager van Het Wetenschappelijk & Bezoek Centrum van Ras Al Jinz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2015

Dear Guest,

Thank you for your comments. We are delighted to know that you have enjoyed your overall experience.

Please feel free to connect with me at manager@rasaljinz-turtlereserve.com if you have any further questions or comments regarding this matter.

Look forward to meet you on your next visit.

Beoordeeld op 17 maart 2015

Unieke ervaring. Rond 22.00 uur kan men naar het strand gaan om de schilpadden te zien tijdens het eieren leggen. In de ochtend kan men rond 5.00 uur nog een keer gaan. De schildpadden gaan weer terug naar de zee en de jonge schildpadden proberen de zee te bereiken. De meeste zijn ontbijt voor de vogels. Al met al Indrukwekkende ervaring, Zeker de moeite waard om beide te zien en derhalve te overnachten. De ecotenten zijn prima, redelijk qua voorziening, het restaurant is vrij eenvoudig.

Datum van activiteit: februari 2015
Vijay H, Manager van Het Wetenschappelijk & Bezoek Centrum van Ras Al Jinz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2015

Dear Guest,

Thank you very much for your wonderful comments. It was truly encouraging for us to read your detailed and descriptive review on Trip Advisor and a pleasure to know that you enjoyed our Luxury Eco Tents.
Thank you once again for choosing Ras Al Jinz Turtle Reserve and we will look forward to welcoming you again in the near future.

Beoordeeld op 13 oktober 2014

De eco-tent is leuk, sanitair vrij basic. De schildpadden excursie is spectaculair. Geluk gehad dat we alles gezien hebben en we hebben genoten, met moeite afscheid kunnen nemen van de avond op het strand. Eten is erg duur en kwaliteit mager. Aan te raden om een picknick zelf te organiseren, heerlijk op de veranda op te eten. Zou de ervaring voor geen goud hebben willen missen.

Datum van activiteit: oktober 2014
Vijay H, Manager van Het Wetenschappelijk & Bezoek Centrum van Ras Al Jinz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2014

Dear Guest,

Thank you for sparing your precious time and sharing your feedback with us. We do appreciate hearing from our customers, as their comments are vital for us to continue improving our services. we have noted your points and will certainly work on same to serve in best possible way. We are also very happy to know that you have enjoyed turtle guided tour.
If you have any further questions or comments regarding this matter please feel free to connect with me at manager@rasaljinz-turtlereserve.com.

Look forward to meet you on your next visit.

Beoordeeld op 25 juni 2013

Nachtje hier geslapen tijdens een studiereis met reisagenten. De avond op het strand was een unieke ervaring: we zagen een schildpad eieren leggen, we zagen kleine schildpadjes naar de zee gaan, een wilde vos, etc. Een prachtige ervaring om dit in het echt te zien.

Datum van activiteit: mei 2013
Beoordeeld op 20 februari 2013

De koffieshop was dicht ivm renovatie? Ziet er netjes uit, maar er was eigenlijk weinig te beleven, terwijl er toch veel mensen lang wachten op vertrek naar de schildpadden.

Datum van activiteit: februari 2013