Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Word beloond met One Key
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 13 november 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel niet zover van het schildpaddenstrand . Mooie kamer . Jammer dat je in bad moet douchen en de thermostaatkraan ontbreekt. Buiten gegeten van een goed buffet. Zwembad aanwezig . Moesten vragen om kussens op de bedden

Datum van verblijf: november 2017
OmanHotels, General Manager van Sur Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2017

Dear Margreet,

Many thanks for your generous review, which we appreciate very much.

Sincere apologies with regards to our shower thermostat & not enough extra pillows on the bed were well noted. Also appreciate your positive feed back regards to our food .Kindly note , each our room is having 02 extra pillows inside the room closet, Which you may have not seen.

Once again, we thank you for choosing to stay at Sur Plaza Hotel. We value your comments and look forward to your return visit in the future.

Regards,
Dushantha Perera,
General manager.

Beoordeeld op 19 oktober 2017 via mobiele applicatie

Geboekt vanwege onze rondreis, 1 nacht geslapen. Prima hotel, keurige kamers en ook (standaard) ontbijtbuffet. Er is een zwembad aanwezig. Eventueel is een trip naar de schildpadden strand hier ook te regelen, alleen in zomerseizoen Voor overnachting prima bestemming.

Datum van verblijf: oktober 2017
OmanHotels, General Manager van Sur Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2017

Dear Rononstenk,

Thank you for taking the time to provide us with a review of your stay and for your honest feedback. It is greatly appreciated and will be taken into consideration by the relevant team members.

I am so pleased to hear that you had a lovely stay with us and we look forward to welcoming you on your return visit.

Warm regards,

General Manager.

Beoordeeld op 18 november 2016 via mobiele applicatie

Grote mooie kamers, vriendelijke bediening. Lekker en uitgebreid ontbijt. Ideaal om van daaruit de schildpadden te gaan bezoeken. Ligging naast grote weg maar absoluut niet storend. Correcte prijs kwaliteit hotel.

Datum van verblijf: november 2016
OmanHotels, Manager van Sur Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2016

Dear Gert,
Our sincere appreciation to you for choosing to stay at Sur Plaza Hotel recently. We were delighted to note your satisfaction with our services and facilities that you experienced.

Our exclusive turtle watching package is very popular and is designed to ensure all aspects of the experience in watching these magical turtles is highlighted to guest satisfaction. Also, your comments relating to food & services are also highly appreciated.

Once again, we sincerely thank you for your comments and look forward to welcome you during your return visit to Sur.

Thank you,

Beoordeeld op 12 november 2016 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, mooi, eenvoudig hotel. Wij hebben hier overnacht vanwege de belangstelling voor bezoek aan Turtle Beach (ca. 40 minuten per auto van hier). Medewerkers uitermate trots vanwege eerste keer dat ze buffetdiner serveerden. Uitstekend buffetdiner!

Datum van verblijf: november 2016
OmanHotels, Manager van Sur Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2016

Dear Mr. Rob,

Greetings from Sur Plaza Hotel

Please accept our sincere thanks for choosing to stay at Sur Plaza Hotel during your recent visit to Sur. we are indeed delighted to note of your positive experiences with us which you have taken the time to place on www.tripadvisor.com website. This is indeed very much appreciated.

We thank you for your special comments relating to food and beverage,in detail service and exceptional value for money offered by us. No doubt these factors assist us to be the best hotel team in Sur.

Please let us know of your next visit to Sur as we await to welcome your return to Sur Plaza Hotel.

Thank you
sincere regards,

Beoordeeld op 14 november 2015

In het Sur Plaza hotel wordt je meteen overdondert door de centrale hall met gekleurde licht koepel.
Terwijl we wachten op de bagage en kamer verwerking wordt ons eerst een vochtige handdoek aangeboden om de handen te verfrissen daarna een koud fruitsapje.
Met de lift kom je in de hoger gelegen delen van de lobby waar de gangen naar de kamers op uit komen.
We hebben een kamer aan de zijkant met zicht op de bergen en de omgeving van Sur.
Alhoewel beneden ons het zwembad en het terras hebben we geen last van lawaai van buiten
De kamer is proper en ijskoud door de airco.
De maaltijden kun je nuttigen op het terras aan het zwembad of binnen.
Het hotel is goed centraal gelegen waardoor bezienswaardigheden vlot bereikbaar zijn.
Bagage verhandeling naar de kamer en bij het verlaten van het hotel verlopen vlot.
Wat ons opviel was de rustige en vriendelijke bediening van het personeel, je krijgt van zowat iedereen een vriendelijke groet.

Graag had ik nog gereageerd op de beoordeling van Mevr Jaqueline A uit Breda van 3december 2013
We werden tijdens onze rondreis in Oman nooit raar bekeken omdat we in de hotels alcoholische dranken vroegen laat staan in een bar van een hotel maar men moet wel rekening houden dat deze dranken vrij duur zijn en het soms lang duurt voor je ze op tafel krijgt, alcoholische dranken zijn nu eenmaal geen must in een moslimland zoals bij ons.
Ook wanneer je drank op is en je blijft zitten zal men niet komen vragen of er nog iets gewenst is,
commercieel zijn ze niet op dat gebied.
Wat betreft de sluier dracht, onze dames hebben nooit last gehad van het niet gesluierd zijn zelfs niet in de drukke soeks, alleen in de Sultan Qabus Moskee in Muskat moest men zich “ niet aanstoot gevend “ kleden….in Oman heerst op dat gebied een grotere tollerantie dan in pakweg Turkije.

Kamertip: Onze kamer aan de zijkant bood rust en stilte.
Datum van verblijf: november 2015
OmanHotels, Manager van Sur Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2015

Dear Guest,

Greetings from Sur Plaza Hotel,

Please accept our sincere thanks for choosing to stay at Sur Plaza Hotel during your recent visit to Sur. we are indeed delighted to note of your experiences , which you have taken the time to place on www.tripadvisor.com website. This is indeed very much appreciated. Please let us know of your next visit to Sur, as I am personally looking forward to welcome you.

Thank you,

Dushantha