TripAdvisor

vanaf 200,00 US$
vanaf 189,00 US$
vanaf 643,00 US$
Beoordeeld op 21 februari 2018 via mobiele applicatie

Het begin van de souk vonden wij echt ingericht voor toeristen, maar hoe verder je de souk in ging werd het toch gelukkig minder toeristisch. Wij zelf vonden de souk van Muttrah veel mooier maar dat is voor ieder persoonlijk

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 30 januari 2018 via mobiele applicatie

Op vrijdagochtend is er de geitenmarkt in Nizwa. Achtereenvolgens worden geiten en runderen geveild: een waar schouwspel. Onder de aanwezigen natuurlijk kopers en verkopers maar ook talrijke Omani die gewoon een kijkje komen nemen. Vele mede-toeristen hebben de weg naar de geitensoek al gevonden, wees er dus vroeg genoeg bij. Ook de groenten- en pluimveemarkt in openlucht is dan de moeite waard. Het pleintje aan de soek is nogal toeristisch opgevat.

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 11 januari 2018 via mobiele applicatie

Mooi ingericht met ambachtelijk verkoopwaar en de grotere ruimte vol met kleine kraampjes met verswaar. Overzichtelijk.

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 6 november 2017

Het is een leuke souq, stel niet te hoge eisen en maak links en rechts een praatje, daar staan de vriendelijke Omani's echt voor open.

Datum van activiteit: december 2016
Beoordeeld op 29 april 2017 via mobiele applicatie

Aardige souq. Ik was er in de zomer. Dat is een minder goed moment. Weinig toeristen, maar veel dicht. Er is een gebouw voor vis, een voor vruchten en groenten, een paar voor crafts, verwacht geen souq als in Marrakech of Damascus.

Datum van activiteit: april 2017